طبق شایعات اچ‌تی‌سی U Ultra با نمایشگر ۶ اینچی ۲۳ دی‌ماه معرفی می‌شود

اوایل ماه دسامبر دعوت‌نامه‌ای از سمت اچ‌تی‌سی برای یک مراسم که در تاریخ ۱۲ ژانویه (۲۳ دی) برگزار می‌گردد، منتشر شد. در این مراسم کمپانی اچ‌تی‌سی از تولیدات جدیدش که تعدادی از آن‌ها موبایل خواهند بود، پرده‌برداری می‌کند. انتظار می‌رود که در این رویداد اچ‌تی‌سی U Ultra نیز معرفی شود.

در این دعوت‌نامه که پس‌‌زمینه‌ای با رنگ بنفش داشت، حرف انگلیسی U نوشته شده بود. در حال حاضر تقریبا می‌دانیم این حرف U به چه معنا است. گوشی اچ‌تی‌سی Ocean Note که روز قبل صحبتش بود در واقع همان اچ‌تی‌سی U Ultra بوده که قرار است در این رویداد معرفی شود.

طبق مدارک لو رفته درباره این تلفن هوشمند، اچ‌تی‌سی U Ultra قرار است یک نمایشگر ۶ اینچی داشته باشد. همچنین جک صوتی ۳.۵ میلی‌متری هم در این گوشی حذف شده است. البته پیش‌تر در شایعات قبلی این موضوع ذکر شده بود و آن را تقریبا می‌دانستیم. یک عدد پورت USB-Type C هم در این گوشی جدید موجود خواهد بود.

اچ‌تی‌سی U Ultra از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند و در سه رنگ مشکی، آبی و سفید موجود خواهد بود. مدل‌های دیگری که توسط اچ‌تی‌سی قرار است معرفی شوند نام‌های کد شده‌شان به صورت Ocean Smart و Ocean Master است. این گوشی‌ها همگی در تاریخ ۱۲ ژانویه یا ۲۳ دی‌ ماه معرفی خواهند شد.

اچ‌تی‌سی U Ultra

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH