گلکسی نوت ۸

سامسونگ گلکسی نوت ۸ را در نیمه دوم ۲۰۱۷ روانه بازار خواهد کرد

با وجود افتضاحی که گلکسی نوت ۷ به بار آورد، شایعه جدیدی خبر از ادامه تولید سری گلکسی نوت توسط سامسونگ می‌دهد. طبق اعلام سامسونگ الکترونیکس، گلکسی S8 و S8 Edge در ماه آوریل رونمایی خواهند شد و انتظار می‌رود گلکسی نوت ۸ در نیمه دوم ۲۰۱۷ روانه بازار شود:

تا قبل از اینکه گزارشات انفجار گلکسی نوت ۷ از سوی کاربران صورت بگیرد این گوشی از محبوبیت بالایی برخوردار بود. به دلیل گسترش یافتن بازار فبلت‌ها، سامسونگ قصد دارد امسال نیز یک نماینده از سری نوت خود داشته باشد.

یکی از شرکای سامسونگ ویژگی‌های جدیدی که در گلکسی نوت ۸ شاهد خواهیم بود را اینطور عنوان می‌کند:

سامسونگ در گلکسی S8 از نمایشگری با رزولوشن ۲K استفاده خواهد کرد در حالی که برای بهبود عملکرد تکنولوژی واقعیت مجازی در گلکسی نوت ۸ از نمایشگری با رزولوشن ۴K استفاده می‌کند. به نظر می‌رسد که نوت ۸ قابلیت اتصال به گجت پوشیدنی Gear VR را نیز داشته باشد.

غیر از نمایشگر ۴K و ارتقای قابلیت‌های واقعیت مجازی، نوت ۸ از یک قلم S pen stylus‌ جدید برخوردار خواهد بود. به علاوه نوت ۸ همانند S8 به دستیار هوشمند Bixby مجهز است.

سامسونگ الکترونیکس قصد دارد تا پایان ماه ژانویه نتایج نهایی در مورد علت وقوع انفجارهای مکرر در نوت ۷ را اعلام کند. با این حال اخیرا شایعاتی در این مورد به راه افتاده که علت انفجار، در طراحی سخت‌افزاری دستگاه بوده است. پیش از این نیز علت انفجارها به نقص در باتری‌‌‌های به کار رفته در نوت ۷ نسبت داده شده بود.

6 در مورد “سامسونگ گلکسی نوت ۸ را در نیمه دوم ۲۰۱۷ روانه بازار خواهد کرد”

  1. مهسا اکبری

    تیتر روز روزنامه ها در یک حمله انتهاری که توسط فردی با گوشی سامسونگ انجام شد … خ خ خ

  2. نمایشگر ۴k اکسپریا زد۵ پریمیوم رو همین سامسونگی ها میگفتن بیخوده حالا روی نوت ۸ میخوان بیارنش سونی چند سال پیش میدونست بالاخره به این رزولوشن احتیاج پیدا میکنیم خیلی از کارایی که سونی چند سال پیش انجام داده کم کم میاد تو بقیه گوشیها

  3. خیلی شلوغش می کنید نکه شما تا حالا اشتباه نکردین خودتونو کشتین باین بمبا مسخرشو در اوردین

    1. دقیقا معلومه یک تعصبی سامی کهکشانی کوچولو هستی ببینم چشت درمیومد با انفجارش حرفی داشتی بزنی 🙂

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH