ODG از دو عینک‌ هوشمند R-8 و R-9 مجهز به اسنپدراگون ۸۳۵ پرده برداشت

در روزی که کوالکام از پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ در نمایشگاه CES 2017 رونمایی کرد، Osterhout Design Group که با نام ODG نیز شناخته می‌شود، از دو محصول جدید خود رونمایی کرد تا بدین وسیله فعالیت خود در زمینه عینک‌های هوشمند مجهز به واقعیت مجازی و واقعیت افزوده را توسعه دهد. این دو عینک هوشمند اولین دستگاه‌هایی هستند که به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز شده‌اند. عینک‌ هوشمند R-8 و R-9‌ به ترتیب برای بازارهای مصرفی و تجاری طراحی شده‌اند.

ODG با طراحی جداگانه این دو عینک هوشمند، در حین ساخت تجهیزاتش برای خود شریک جدید دست و پا کرده است. این شرکت امسال با همکاری ۲۱th Century Fox قصد دارد میکروفون headworn را که برگرفته از اپلیکیشن‌های گوشی‌های هوشمند است، طراحی کند.

این دو عینک هوشمند، علاوه بر مجهز بودن به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵، از بسته توسعه نرم‌افزار (SDK) واقعیت مجازی کوالکام هم استفاده می‌کنند. بدین وسیله ODG قادر به جذب بالغ بر ۳۰۰ هزار برنامه‌نویس خواهد شد که بیش از ۳۵ هزار اپلیکیشن واقعیت افزوده تولید کرده‌‌اند.

عینک هوشمند R-9

این عینک که برای بازار تجاری عرضه شده است، از میدان دید ۵۰ درجه به همراه رزولوشن ۱۰۸۰p برخوردار است. دوربین جلوی ۱۳ مگاپیکسلی این عینک قابلیت فیلمبرداری ۴K با سرعت ۶۰ فریم در ثانیه و قابلیت فیلمبرداری ۱۰۸۰p با سرعت ۱۲۰ فریم در ثانیه را داراست. دو اسپیکر نیز در دو طرف عینک، کنار گوش‌ها قرار گرفته‌اند. همچنین این عینک از حافظه ذخیره‌سازی ۱۲۸ گیگابایتی برخوردار است. این محصول در سه ماهه دوم سال جاری میلادی با قیمت تقریبی ۱۸۰۰ دلار به فروش خواهد رسید.

عینک‌ هوشمند R-8
عینک هوشمند R-9

عینک‌ هوشمند R-8

عینک هوشمند R-8‌ که با هدف جذب بازار مصرف کننده عرضه خواهد شد، همانند R-9 به پردازنده اسنپدراگون ۸۳۵ مجهز خواهد شد. با این حال این عینک از میدان دید ۴۰ درجه‌ای به همراه رزولوشن ۷۲۰p برخوردار خواهد بود. همچنین حافظه ذخیره‌سازی این مدل ۶۴ گیگابایت خواهد بود. عینک هوشمند R-8 به دوربین دوگانه ۱۰۸۰p استریو مجهز است و در سه ماهه دوم سال جاری با قیمتی کمتر از ۱۰۰ دلار عرضه خواهد شد.

عینک‌ هوشمند R-8
عینک هوشمند R-8

3 در مورد “ODG از دو عینک‌ هوشمند R-8 و R-9 مجهز به اسنپدراگون ۸۳۵ پرده برداشت”

  1. گوگل با اون ابرقدرتیش تو ساختن عینک شکست خورد حالا دو تا شرکت درپیتی هم میان عینک میزن که چی!! برین عینک افتابی بزنین شاید بدرد کسی خورد بابا!!

  2. قبلا ها ۸ گیگ حافظه یک رویا بود حالا عینک اومده ۱۰۰ گیگ حافظه داره کک مون هم نمیگزه
    عجب عینکاییه

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH