حافظه‌ فلش ۲ ترابایتی

شرکت کینگستون از یک حافظه‌ فلش ۲ ترابایتی در نمایشگاه CES 2017 پرده برداشت!

پیشرفت تکنولوژی بسیار هیجان‌انگیز است، چند سال پیش حداکثر ظرفیت حافظه‌های فلش تنها ۱۶ گیگابایت بود ولی در‌حال‌حاضر فلش‌های ۱۰۰ گیگابایتی تبدیل به وسیله‌هایی مرسوم شده‌اند. کینگستون امروز از نمایشگاه CES 2017 استفاده کرده و با معرفی حافظه‌ فلش ۲ ترابایتی و ۳ اینچی خود، تکنولوژی حافظه‌های همراه را یک قدم جلوتر برده است.

تعجب نکنید؛ چراکه در آینده نزدیک قادر خواهید بود که ۲ ترابایت اطلاعات را بدون مزاحمت فردی در جیب خود حمل کنید. شاید این حافظه فلش از نمونه‌های موجود در بازار بزرگ‌تر باشد ولی مسلما حمل آن از هارد اکسترنال راحت‌تر است.

kingston-thumb-640x336

گفته می‌شود این حافظه دارای رابط USB 3.0 خواهد که خبر ناخوشایندی برای دارندگان دستگاه‌های مجهز به پورت USB-C محسوب می‌شود. بدنه این حافظه از آلیاژ روی ساخته شده که براساس اعلامیه کینگستون قابلیت مقاومت در برابر دماهای بالا را دارد، درنتیجه در هنگام ثبت تصاویر یا ویدیوهای خود در دماهای بالا نباید نگرانی بابت خراب شدن آن داشته باشید. هنوز قیمت این حافظه مشخص نشده ولی باتوجه به ظرفیت بالا و اندازه کوچک باید منتظر قیمت نجومی آن باشیم.

4 در مورد “شرکت کینگستون از یک حافظه‌ فلش ۲ ترابایتی در نمایشگاه CES 2017 پرده برداشت!”

  1. ۲ تراباااااااایت!! اونم یه فلش!! این خبر واقعن خوب بودا . این شکلی باشه تا چن وقت دیگه باید منتظر هاردای اگزابایتی باشیم!! ولا

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH