میس‌فیت اولین ساعت هوشمند مجهز به نمایشگر لمسی خود را معرفی کرد

اگرچه بازار ابزارهای پوشیدنی دیگر چندان داغ نیست اما میس‌فیت هنوز هم با قدرت در این بازار فعالیت می‌کند. Vapor اولین محصول میس‌فیت است که از نمایشگر لمسی استفاده می‌کند.

این ساعت با طراحی کلاسیک و گرد خود شاید ظاهری معمولی داشته باشد اما از ویژگی‌هایی بهره می‌برد که می‌تواند منجر به قدرت‌گیری دوباره این ابزارهای پوشیدنی شود. این ساعت هوشمند علاوه بر ویژگی‌هایی که در دیگر اسمارت‌واچ‌ها مشاهده می‌شود، به GPS و سنسور سنجش ضربان قلب نیز مجهز شده است که می‌تواند به بهبود قابلیت‌های پایش سلامت کمک کند. البته مهم‌ترین ویژگی این ساعت هوشمند قیمت 199 دلاری آن است که برای این ساعت معقول به نظر می‌رسد.

این ساعت هوشمند به یک نمایشگر 1.4 اینچی مجهز شده است که عملکرد خوبی در نمایش تصاویر زیر نورهای مصنوعی دارد، البته هنوز مشخص نیست که عملکرد این نمایشگر زیر نور خورشید چگونه خواهد بود. پردازنده به کار رفته در Vapor اسنپدارگون 210 است که با 4 گیگابایت حافظه داخلی همراهی می‌شود. این حافظه می‌تواند در انجام برخی فعالیت‌ها بدون نیاز به تلفن همراه هم‌چون ذخیره‌سازی موزیک کاربردی باشد. Vapor به گونه‌ای ساخته شده است که تا عمق 50 متری در برابر نفوذ آب مقاوم است.

اگرچه ساعت‌های هوشمند امروزه دیگر چندان هیجان انگیز نیستند اما Vapor قابلیت‌هایی دارد که ارزش در انتظار عرضه بودن را داشته باشد. هم‌چنین Vapor به یک رابط کاربری اختصاصی و جذاب مجهز می‌شود، در این رابط کاربری منوها به صورت دوار در نمایشگر به نمایش درمی‌آیند و برای جابه‌جایی بین آن‌ها می‌توان در فضای اطراف نمایشگر سوایپ کرد.

این ساعت هوشمند از اندروید ویر 2 بهره می‌گیرد و هنوز تاریخی برای عرضه آن مشخص نشده است، مطمئنا مجهز بودن به ویژگی‌های منحصر به فرد و هم‌چنین قیمت 199 دلاری می‌تواند دلایل خوبی برای توجیه موفقیت احتمالی این ساعت هوشمند باشد.

1 در مورد “میس‌فیت اولین ساعت هوشمند مجهز به نمایشگر لمسی خود را معرفی کرد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH