پروژه تانگو

هوآوی هم به جمع تولیدکنندگان گوشی‌های هوشمند مبتنی بر پروژه تانگو می‌پیوندد

اولین گوشی مبتنی بر پروژه تانگو کمپانی گوگل که به طور رسمی معرفی شد، توسط کمپانی چینی لنوو ساخته شده که لنوو PHAB 2 Pro نام دارد و در سال گذشته رونمایی شد، پس از آن ایسوس در همین چند روز گذشته و در طول نمایشگاه CES 2017 از گوشی جدید خود با نام ذن‌فون AR پرده برداشت که علاوه بر پروژه تانگو، از دو فناوری واقعیت افزوده و واقعیت مجازی هم پشتیبانی می‌کند.

حال نوبت یک شرکت شرقی دیگر است که پروژه تانگو را توسعه دهد. هرگاه همزمان نامی از چین و گوشی هوشمند می‌آید، ناخودآگاه نام هوآوی به ذهن ما خطور می‌کند، این بار هم این شرکت چینی قصد دارد پیش‌قدم شود و زودتر از سایر رقبای نام‌دارش دست به تولید یک گوشی هوشمند مبتنی بر پروژه تانگو گوگل بزند. بر اساس مصاحبه‌ای که اخیرا وب‌سایت Android Authority انجام داده، هوآوی از قصد خود برای تولید چنین گوشی هوشمندی خبر داده است.

این که این گوشی چه زمانی معرفی خواهد شد، هنوز مشخص نیست. همچنین به غیر پشتیبانی این گوشی از فناوری واقعیت افزوده تانگو، هیچ اطلاعی از مشخصات ظاهری و سخت افزاری این گوشی در دست نیست. تا به حال دستگاه‌هایی که مبتنی بر پروژه تانگو بوده‌اند، سخت افزار جالب توجهی داشتند، بنابراین ممکن است گوشی مبتنی بر تانگو هوآوی یک پرچم‌دار باشد.

در حال حاضر تعداد اپلیکیشن‌هایی که می‌توان با استفاده از آن‌ها از پروژه فناوری تانگو بهره گرفت، بسیار کم است و تنها محدود به ۳۶ اپ است. البته این فناوری نوپاست و هنوز راه زیادی برای جلب توجه مردم و متعاقب آن برنامه نویسان دارد، اما موفقیت پوکمون گو را می‌توان نقطه عطفی برای جلب توجه عمومی به واقعیت افزوده دانست.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH