توضیح نوکیا در رابطه با توان سخت افزاری نوکیا 6

همان طور که می‌دانید کمپانی HMD Global چندی پیش از اولین تلفن هوشمند اندرویدی نوکیا پرده‌برداری کرد. تصمیم نوکیا در بخش سخت افزاری این گوشی کمی عجیب بوده و ذهن عده زیادی از کاربران را با سوال‌های فراوان پر کرده است. اما امروز این کمپانی به این سوال‌ها که در حوزه سخت افزاری این گوشی بوده، واکنش نشان داده است.

نوکیا می‌گوید هماهنگی چیپست، رم و حافظه داخلی این گوشی با بهترین صورت ممکن انجام گرفته و نیاز بسیاری از کاربران را برطرف می‌کند و جای هیچ نگرانی وجود ندارد.

نوکیا 6 از یک چیپ اسنپدراگون 430 به همراه 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی ساخته شده است. باوجود ادعایی که نوکیا در زمینه هماهنگی بخش‌های مختلف سخت افزاری این گوشی دارد، اما به راحتی می‌توان متوجه تضاد چیپست نوکیا 6 با حافظه داخلی و رم آن شد.

حافظه داخلی و رمی که این روز‌ها با این میزان حجم بر روی پرچمدار‌های مختلفی قرار می‌گیرند، این بار با چیپ نه‌چندان قدرت‌مند اسنپدراگون 430 در نوکیا 6 حضور دارند.

نوکیا همچنین ادعا می‌کند که یکی دیگر از دلایل استفاده از این چیپ، مصرف کم انرژی آن بوده و همین موضوع عمر باتری زیادی را در اختیار کاربران قرار می‌دهد. دیگر مشخصات این گوشی را یک نمایشگر 5.5 اینچی و باتری با ظرفیت 3000 میلی‌آمپر تشکیل می‌دهند.

البته این موضوع را در نظر داشته باشید که تلفن‌های همراه بیشتری در این خانواده از طرف نوکیا به زودی معرفی و روانه بازار می‌شوند؛ پس منتظر اخبار بیشتر از این سری گوشی‌های جدید نوکیا باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH