شرکت یاهو به Altaba تغییر نام می‌دهد

اگر به یاد داشته باشید، شرکت Verizon سال گذشته پس از کش و قوسی فراوان، بخشی از سهام غول بزرگ دنیای اینترنت یعنی یاهو را به ارزشی بالغ بر 5 میلیارد دلار خریداری نمود. پس از انتشار اخبار زیادی درباره این موضوع، حال به نظر می‌رسد سایر سهام داران یاهو (15 درصد از سهام شرکت به Alibaba و 35.5 درصد آن نیز به بخش ژاپنی یاهو تعلق دارد) قصد دارند نام این شرکت را به “Altaba” تغییر دهند.

این خبر از طریق اسناد ارایه شده کمپانی یاهو به کمسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده آمریکا بدست آمده و گفته می‌شود که به زودی تغییرات عمده‌ای در کارکنان یاهو نیز انجام خواهد گرفت.

اسناد منتشر شده همچنان نشان می‌دهد که به غیر از 5 عضو اصلی به نام‌های “تور براهام” (Tor Braham)، “اریک برندت” (Eric Brandt)، “کاترین فریدمن” ( Catherine Friedman)، “توماس مک اینرنی” ( Thomas McInerney) و “جفری اسمیت” (Jeffrey Smith) سایر اعضا از کار برکنار خواهند شد. همچنین گفته‌ها حاکی از آن است که مدیر عامل حال حاضر یاهو یعنی ماریسا مایر (Marissa Mayer) نیز کناره گیری خواهد کرد و به استخدام شرکت Verizon در خواهد آمد. البته این خبر هنوز به صورت کامل تایید نشده است ولی احتمال می‌رود که ماریسا مایر در کادر مدیریتی Altaba جایی نداشته باشد.

2017-01-09-image-24

2 در مورد “شرکت یاهو به Altaba تغییر نام می‌دهد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH