استوری اینستاگرام بیش از 150 میلیون کاربر فعال دارد

مدتی است که اینستاگرام ویژگی جدیدی را به اپلیکیشن خود اضافه کرده که استوریز یا داستان‌ها نام دارد. این ویژگی که به تقلید از اپلیکیشن اسنپ‌چت به اینستاگرام آمده توانسته در میان کاربران این شبکه اجتماعی تا حد زیادی محبوبیت پیدا کند. تا جایی که اینستاگرام اعلام کرده که از زمان رونمایی این قابلیت بیش از 150 میلیون کاربر از این ویژگی بهره گرفته و داستان‌های خود را به سبک اینستاگرام به اشتراک گذاشته‌اند. درحالی‌که تنها 5 ماه از اضافه شدن این بخش به اینستاگرام گذشته است.

 پس از اضافه شدن استوری به‌نوعی می‌توان گفت اینستاگرام در آپدیت‌های بعدی خود ویژگی خاص به استوری اضافه نکرد و به نظر می‌رسید که دیگر قصد ایجاد تغییری جدید در این بخش را ندارد بااین‌حال اخبار تازه این شبکه اجتماعی پرطرفدار از قابلیت جدیدی در بخش داستان‌ها حکایت دارد که بیشتر به کار کسب‌وکارها و معرفی محصولاتشان می‌آید.

https-blueprint-api-production.s3.amazonaws.comuploadscardimage164442story

بخش Instagram Business Tools امکان جدیدی است که به کاربر اجازه می‌دهد تا با جزئیات بیشتری استوری‌ها را دنبال کند و با نگاهی تجاری از میزان بازدید و علاقه کاربران دیگر به استوری‌ها آن‌ها را آنالیز کند. علاوه بر این ویژگی بخش دیگری نیز با عنوان Story ads قرار است به اینستاگرام بیاید و تنها در اختیار شرکای تجاری اینستاگرام از جمله نایک، نت فلیکس، جنرال موتورز و… قرار می‌گیرد.

این کمپانی‌ها قرار است در این بخش، تبلیغاتی از تصویر (5 ثانیه) گرفته تا ویدئو (15 ثانیه) را همانند تیزرهای تبلیغاتی یوتیوب در بخش استوریز به نمایش گذاشته و درصورتی‌که کاربر مایل به تماشای آن‌ها نبود می‌تواند آن‌ها را رد کند. درواقع اینستاگرام با محبوبیت بخش استوری خیلی زود به سراغ تبلیغات و کسب درآمد از این ویژگی نوظهور رفته است.

نظر شما درباره بخش استوری اینستاگرام چیست آیا از این ویژگی استفاده کرده‌اید و وجود آن را در این شبکه اجتماعی مثبت می‌دانید و یا منفی؟

1 در مورد “استوری اینستاگرام بیش از 150 میلیون کاربر فعال دارد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH