باتری‌ گلکسی S8

رندر جدید منتشر شده از گلکسی S8 را ببینید

از آن‌جایی که تنوع رندرهای منتشر شده از گلکسی S8 بسیار گسترده است، تایید و یا تکذیب آن‌ها کارسختی خواهد بود. به عنوان مثال به تازگی رندری از این اسمارت‌فون منتشر شده است که نشان می‌دهد پرچم‌دار آینده سامسونگ تفاوت زیادی با نسخه‌های فعلی نخواهد داشت.

منابع مختلفی از ماه‌ها پیش اعلام کرده‌اند که تغییرات طراحی در گلکسی S8 بسیار زیاد خواهد بود و به نوعی این اسمارت‌فون کاملا بازطراحی خواهد شد اما انتشار این رندر می‌تواند ناقض این اخبار باشد.

آخرین تصویر منتشر شده از گلکسی S8 Edge را Ghostek که یک سازنده کیس محافظ است منتشر کرده است. از آن‌جایی که سازندگان وسایل جانبی پیش از معرفی رسمی یک اسمارت فون به اطلاعات آن دسترسی پیدا می‌کنند می‌توان احتمال صحت داشتن این رندر را بیش‌تر از طراحی سایرین دانست.

رندر منتشر شده به کیس Atomic 3 waterproof تعلق دارد که برای گلکسی S8 ساخته شده است. همان‌طور که از تصویر مشخص است دوربین اصلی این اسمارت فون دوگانه نخواهد بود و هم‌چنین دکمه سخت افزاری هوم از جلوی صفحه حذف شده است. صفحه نمایش اج در این رندر به خوبی قابل مشاهده است اما برخلاف شایعات قبلی هیچ سنسور اثر انگشتی در بخش پشتی مشاهده نمی‌شود، البته در برخی از اخبار گفته شد که سامسونگ از یک سنسور زیر نمایشگر استفاده کرده است، بنابراین در این رندر قابل مشاهده نیست.

نکته دیگری که در رابطه با رندر وجود دارد عدم نمایش فلاش LED در کنار دوربین است، مطمئنا سامسونگ گلکسی S8 به فلاش LED مجهز خواهد بود، بنابراین نبودن این بخش در رندر می‌تواند به اعتبار این تصویر لطمه بزند.

Samsung-Galaxy-S8

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

1 در مورد “رندر جدید منتشر شده از گلکسی S8 را ببینید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH