به‌روزرسانی جدید گوگل برای رفع مشکل صدای پیکسل و پیکسل XL

بسیاری از شما از داستان باگ گوشی‌های هوشمند گوگل پیکسل و پیکسل XL اطلاع دارید، باگی که باعث اعوجاج صدا در هنگام افزایش حجم آن می‌شود. اخیرا این غول جستجوی اینترنتی اعلام کرده که این مشکل سخت‌افزاری است. به نظر ما تنها راه‌حلی که درحال‌حاضر وجود دارد، فلش کردن دستگاه توسط رام‌های دیگر است. یکی از کاربران به‌تازگی اعلام کرده که در هنگام مشاهده ویدیو بر روی دستگاه خود قصد افزایش صدا را داشته که بر روی 50 درصد باقی مانده و با کلیک بعدی حجم صدا به 115 درصد افزایش یافته است.

این فرد برای پیگیری مشکل خود با گوگل ارتباط برقرار کرده و به اطلاعات جالبی دست یافته است. شخص پاسخ‌دهنده اعلام کرده که مشکل موردنظر نرم‌افزاری بوده و گوگل نیز که از این مشکل خبر دارد در آینده یک به‌روزرسانی برای رفع آن ارایه خواهد کرد.

باوجود مشکل صدا در گوشی‌های هوشمند گوگل ولی این دو دستگاه همچنان یکی از محبوب‌ترین دستگاه‌های اندرویدی بازار محسوب می‌شوند. هر دو مدل امتیاز بالایی در AnTuTu داشته به‌صورتی‌که پیکسل XL امتیاز متوسط 141,367 و گوگل پیکسل نیز امتیاز متوسط 140,340 را ثبت کرده است.

1 در مورد “به‌روزرسانی جدید گوگل برای رفع مشکل صدای پیکسل و پیکسل XL”

  1. این گوگل پیکسل یه جای سالمم نداره واقعا باید برای گوگل تاسف خورد خوبه حالا سونی و سامسونگ و بقیه هستند وگرنه باید با همین گوشیای به دردنخور سر میکردیم

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH