هواوی P10 Lite با ۴ گیگابایت رم در وبسایت TENAA دیده شد

هواوی قصد دارد در ماه فوریه از اسمارت‌فون P10 رونمایی کند. هواوی احتمالا از نسخه بهبودیافته این مدل با نام P10 پلاس نیز رونمایی می‌کند. عرضه نسخه با امکانات کمتر با نام P10 Lite نیز دور از انتظار نیست. حال در وبسایت TENAA گوشی با اسم رمز WAS-AL00 دیده شده که احتمالا همان P10 Lite است.

هواوی WAS-AL00 از چیپست ۲.۱ گیگاهرتزی Kirin، رم ۴ گیگابایتی و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. هواوی در WAS-AL00 نیز از دوربین دوگانه استفاده کرده که این دوربین دوگانه دارای لنزهای ۱۲ مگاپیکسلی و ۸ مگاپیکسلی است. حسگر اثر انگشت در پشت گوشی و در زیر اسمارت‌فون قرار می‌گیرد. WAS-AL00 همچنین دارای نمایشگر ۵.۲ اینچی با رزولوشن 1080p و باتری با ظرفیت ۲۹۰۰ میلی‌آمپر خواهد بود.

P10 Lite دارای ابعاد ۱۴۶.۵ در ۷۲ در ۷.۲ میلی‌متر بوده و ۱۴۶ گرم وزن دارد. اندروید نوقا هدایت این مجموعه را بر عهده دارد. البته با قطعیت نمی‌توان گفت که این گوشی همان P10 Lite است و شاید هواوی قصد داشته باشد از یک گوشی میان‌رده جدید رونمایی کند.

2 در مورد “هواوی P10 Lite با ۴ گیگابایت رم در وبسایت TENAA دیده شد”

  1. اگر پی۱۰ لایت ۴ گیگ رم داره حتما گوشی اصلیش ۶ یا ۸ گیگ رم داره!! دیگه کمپانیها مگاپیکسل دوربین رو نمیتونن بالا ببرن گیر دادن به رم!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH