Nokia_Logo1

احتمال معرفی گوشی اندرویدی نوکیا با پردازنده اسنپدراگون 835

شرکت HMD که وظیفه ساخت محصولات نوکیا را برعهده دارد، گوشی هوشمند نوکیا 6 را برای بازار چین عرضه کرده است. دستگاهی که اگرچه گام مناسبی برای رسیدن به موفقیت است ولی نوکیا برای رسیدن به اعتبار گذشته خود راه طولانی را در پیش دارد.

نوکیا برای رقابت با دیگر تولیدکنندگان مطرح در صنعت گوشی‌های هوشمند، درحال توسعه چند دستگاه جدید دیگر بوده که تا اواخر امسال معرفی خواهند شد. شرکت HMD از گوشی‌های هوشمند اندرویدی جدید نوکیا در نمایشگاه MWC در اواخر ماه فوریه (اسفند ماه) رونمایی می‌کند که هنوز وجود یک پرچمدار در میان آن‌ها مشخص نیست.

در گذشته انتظار داشتیم که از پرچمدار جدید نوکیا با پردازنده اسنپدراگون 835 در نمایشگاه CES 2017 رونمایی شود که البته کوالکام آن را رد کرد. با این وجود بخش چینی نوکیا اعلام کرده که شاید این شرکت از پرچمدار جدیدی با پردازنده اسنپدراگون 835 رونمایی به‌عمل آورد.

نوکیا در پاسخ به یکی از کاربران در سایت Weibo که خواهان معرفی یک پرچمدار از این شرکت فنلاندی بوده، گفته این دستگاه در حال توسعه بوده و تا معرفی آن زمان لازم است. آیا شاهد رونمایی از پرچمدار جدید نوکیا در نمایشگاه MWC 2017 خواهیم بود یا این شرکت فنلاندی معرفی آن را به تعویق می‌اندازد؟ برای پاسخ به این سوال باید یک ماه دیگر صبر کنیم.

2 در مورد “احتمال معرفی گوشی اندرویدی نوکیا با پردازنده اسنپدراگون 835”

  1. امیدوارم اندفعه نوکیا تو دام شرکتایی مثل مایکروسافت نیفته و بتونه مثل قدیم گوشی بزنه!! اگرچه بعید بدونم به پای سامسونگ هیچوقت دیگه برسه!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH