مسابقه هوشمندانه پنجم: دوئل مرگبار!

پس از برگزاری چهار مسابقه از فصل دوم هوشمندانه، حال نوبت به سوال پنجم و آزمونی دیگر برای شما رسیده است تا ذهن‌تان را به چالش بکشد.

قوانین کلی مسابقه پیش از این خدمت شما توضیح داده شد، فقط این مورد را در نظر داشته باشید که برای بحث جهت رسیدن به جواب با سایر کاربران و ارسال پاسخ در بخش دیدگاه‌ها آزاد هستید. از اینجا می‌توانید قوانین کلی را نگاهی بیندازید و به یاد داشته باشید ما هر روز راس ساعت 12 ظهر یک سوال معماگونه برای‌تان طرح می‌کنیم و شما می‌بایست تا قبل از ساعت 10 صبح فردا به آن پاسخ دهید. در این بین، در ساعاتی خاص به شما راهنمایی‌هایی برای حل معما می‌کنیم. ساعت قرار دادن راهنمایی‌ها مشخص نیست ولی مکان قرار گیری راهنما فقط در صفحه اینستاگرام و تلگرام آی‌تی‌رسان است.

نفر نخست این مسابقه، برنده یک اسپیکر بلوتوث هوشمند خواهد شد!

سوال هوشمندانه پنجم

در غرب وحشی شما توسط دو کابوی به چالش مرگ کشیده می‌شوید، اسم این دو نفر جک و بیل است! این دو فرد تیراندازهای بهتری از شما هستند و از آنجایی که دوست ندارند تا گلوله‌های خودشان را حرام کرده و از طرفی قصد دارند تا یک دوئل منصفانه برگزار کنند، یک سری قوانین را به شرح زیر وضع کرده‌اند.

۱- هر نفر انقدر شلیک می‌کند تا فقط یک فرد زنده بماند!
۲- هر نفر وقتی که نوبتش شد، یک مرتبه می‌تواند شلیک کند!
۳- اگر یکی از افراد زخمی شود، آن دو نفر دیگر کارش را با همدیگر تمام می‌کنند!
۴- بدترین شلیک کننده (که قاعدتا شما هستید) اول از همه شلیک می‌کند و حرفه‌ای‌ترین فرد، نفر آخر خواهد بود!

حالا شما چه تاکتیکی را برای بالاتر بودن شانس زنده ماندن انتخاب می‌کنید، در شرایطی که می‌دانید شما یک شلیک موفق از هر سه شلیک خودتان دارید، جک یک شلیک موفق از هر دو شلیک و بیل تمام شلیک‌هایش موفق است!

برای پاسخ دادن سه نکته زیر را در نظر بگیرید

1- برای شرکت در این مسابقه حتما بایستی عضو سایت باشید و پاسخ را با نام کاربری خودتان ارسال کنید (برای عضویت از اینجا اقدام کنید). فردی که پس از مسابقه دوازدهم حایز بیشترین آی‌تی (امتیاز) شده باشد (در مجموع) ضمن دریافت عنوان هوشمندترین کاربر آی‌تی‌رسان، اسپیکر هوشمند را نیز هدیه می‌گیرد.

2- پاسخ را در کامنت‌های همین مطلب بگذارید! شاید با خود بگویید که سایر کاربران هم پاسخ شما را می‌بینند؛ درست است اما آن‌ها از کجا می‌دانند که جواب درست چیست؟ ضمن اینکه نفرات نخست، بیشترین امتیاز را دریافت می‌کنند و برای همین اول بودن بسیار مهم است. همچنین ما پاسخ‌ها را پس از ۳۰ دقیقه منتشر می‌کنیم.

3- برای گذاشتن دیدگاه درباره مسابقه محدودیتی وجود ندارد اما شما تنها یک بار می‌توانید پاسخ دهید و حتی اگر بفهمید که جواب‌تان اشتباه بوده، هیچ کاری برای تغییر آن دیگر نمی‌توانید بکنید! پس کاملا تامل کرده و سپس پاسخ را ارسال نمایید. بایستی پاسخ را هم در یک دیدگاه مجزا و به صورت زیر که داخل پرانتز قرار دارد، بنویسید.

(پاسخ هوشمندانه: جواب)

14 در مورد “مسابقه هوشمندانه پنجم: دوئل مرگبار!”

  1. (پاسخ هوشمندانه: ابتدا به خودمان شلیک میکنمیم و خودمان را زخمی میکنیم بعد جک به بیل شلیک میکند و او را زخمی میکند بعد بیل برای انتقام به جک شلیک میکند و اورا میکشد وبعد ما به بیل شلیک کرده و او را میکشیم)

  2. سلام
    من در بالا پاسخ هوشمندانه را داده ام که به شرح زیر بود
    (پاسخ هوشمندانه: اول من و جک در دوئل به سمت هم هر کدام یک شلیک ناموفق داریم سپس جک و بیل به سمت هم هر کدام یک شلیک موفق دارند بنابر این جک و بیل کشته می شوند و من زنده می مانم)

    ولی خواستم این موفق و ناموفق بودن رو بازش کنم که راحت تر منظورمو بفهمید
    من یک شلیک موفق از هر ۳ تا یعنی((اولین شلیک ناموفق-دومین شلیک ناموفق-سومین شلیک موفق))

    جک یک شلیک موفق از هر۲تا یعنی((اولین شلیک ناموفق-دومین شلیک موفق))

    بیل هر شلیک موفق یعنی ((هرشلیک موفق))

    در ابتدا با توجه به صورت سوال ((من و جک)) به سمت هم یک گلوله شلیک می کنیم که با توجه به توضیحات بالا هردو نفر ناموفق هستیم و هردو زنده می مانیم.
    در ادامه ((جک و بیل))به سمت هم شلیک می کنند که با توجه به توضیحات بالا جک در دومین شلیک موفق عمل می کند و بیل هم که هر شلیکش موفق است همدیگر را می کشند و در اخر من زنده می مانم.

  3. (پاسخ هوشمندانه: من با یک‌ شلیک بیل را زخمی میکنم سپس با کمک جک بیل رو می کشیم بعد نوبت به شلیک جک به من میرسه چون شلیک صحیحش انجام شده تیرش خطا میره و من چون تیرم خطا رفته با شلیک جک رو میکشم وهرچی دارن رو برمیدارم واسه خودم)

  4. (پاسخ هوشمندانه: ابتدا با یک‌ شلیک بیل را زخمی میکنم سپس با کمک جک به گفتع قانون،کار بیل رو تموم می کنیم بعد نوبت به شلیک جک به سمت من میرسه که چون از هر دو تا تیر یکی از اونها به هدف میخوره و اون تیر رو به بیل زده پس تیرش خطا میره و من زنده میمونم حالا نوبت شلیک من هست و با یک شلیک از هر سه تای درست که قبلا دوتاشو انجام دادم کار جک رو تموم می کنم.)

  5. اول من و جک شروع میکنیم که هر دو شلیکمون خطا میره بعد جک و بیل شلیک موفقشونو میکنن و مسابقه تمام میشه.به همین راحتی به همین خوشمزگی

  6. (پاسخ هوشمندانه: ابتدا با یک‌ شلیک بیل را زخمی میکنم سپس با کمک جک طبق قانون، کار بیل رو تموم میکنیم بعد نوبت به شلیک جک به سمت من میرسه که چون از هر دو تا تیر یکی از اونها به هدف میخوره و اون تیر رو به بیل زده پس تیرش خطا میره و من زنده میمونم حالا نوبت شلیک من هست و با یک شلیک از هر سه تای درست که قبلا دوتاشو انجام دادم کار جک رو تموم میکنم)

  7. (پاسخ هوشمندانه: اول من و جک در دوئل به سمت هم هر کدام یک شلیک ناموفق داریم سپس جک و بیل به سمت هم هر کدام یک شلیک موفق دارند بنابر این جک و بیل کشته می شوند و من زنده می مانم)

  8. پاسخ هوشمندانه: ابتدا با یک‌ شلیک بیل را زخمی میکنم سپس با کمک جک طبق قانون، کار بیل رو تموم میکنیم بعد نوبت به شلیک جک به سمت من میرسه که چون از هر دو تا تیر یکی از اونها به هدف میخوره و اون تیر رو به بیل زده پس تیرش خطا میره و من زنده میمونم حالا نوبت شلیک من هست و با یک شلیک از هر سه تای درست که قبلا دوتاشو انجام دادم کار جک رو تموم میکنم

  9. پاسخ هوشمندانه: اول به بیل شلیک میکنم که همه تیر هاش به هدف میخوره جک یکی رو اشتباه میزنه تو خود سوالم اومده من ماهرتر از اون دوتا هستم)

  10. محمدصدیق قاری

    (پاسخ هوشمندانه: اول باید به بیل شلیک کنم چون اگر به جک شلیک کنم با احتمال یک سوم جک بمیرد بیل حتما به من شلیک میکند که خطا نمیکند.اگر به بیل شلیک کنم اگر نخورد بیل نیز با احتمال بالا به جک شلیک خواهد کرد و او را میکشد بعد نوبت من خواهد شد که به بیل شلیک کنم که باز با احتمال یک سوم او کشته خواهد شد .)

  11. (پاسخ هوشمندانه: اول من و جک در دوئل به سمت هم هر کدام یک شلیک ناموفق داریم سپس جک و بیل به سمت هم هر کدام یک شلیک موفق دارند بنابر این جک و بیل کشته می شوند و من زنده می مانم)

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH