پاسخ مسابقه هوشمندانه نهم: نام جنگ جهانی اول غلط است!

هوشمندانه نهم هم به پایان رسید که در آن یک سوال هوش مطرح شده بود که بسیاری از دوستان متوجه نکته اصلی سوال نشدند و بعد از راهنمایی درج شده در صفحه تلگرام، به منظور اصلی آن پی بردند.

سوال هوشمندانه نهم

جک و جان که با یکدیگر دوست هستند، مشغول صحبت درباره فامیل خود بودند. جک داستان شجاعانه‌ای درباره پدربزرگ خود می‌گفت که در زمان جنگ جهانی اول و از کشور انگلستان، شجاعت‌های بسیاری به خرج داده بود. جک گفت پدربزرگش به‌قدری شجاعت به خرج داده که به وی مدال افتخاری داده‌اند، مدالی که بر رویش نوشته: برای شجاعت ما سربازان در جنگ جهانی اول. او حتی با این مدال عکسی هم به یادگاری انداخته که آن را در سرسرای خانه‌شان آویزان کرده‌اند.

جان به صحبت‌های جک گوش می‌داد اما می‌دانست که او دروغ می‌گوید! دلیل جان برای این تفکرش چه بود؟

پاسخ هوشمندانه نهم

نکته اصلی سوال به عبارت درج شده بر روی مدال بازمی‌گردد که در آن به جنگ جهانی اول اشاره شده است، در صورتی‌که این نام زمانی بر روی این نبرد گذاشته شد که جنگ جهانی دوم آغاز شد و برای همین اشاره به نام اول وقتی که هنوز نبرد دومی شروع نشده است، غلط بوده و برای همین جک دروغ می‌گفت!

برندگان هوشمندانه نهم

کاربر King به عنوان نفر اول موفق شد تا 100 آی‌تی در این مسابقه دریافت کند.

کاربر R i z a به عنوان نفر دوم موفق شد تا 80 آی‌تی در این مسابقه دریافت کند.

فراموش نکنید امروز ساعت 12 ظهر، مسابقه دهم هوشمندانه با یک سوال جذاب و متفاوت دیگر منتظر شماست.

7 در مورد “پاسخ مسابقه هوشمندانه نهم: نام جنگ جهانی اول غلط است!”

  1. ببخشید از کجای متن سوال تشخیص داده می شود که هنوز جنگ جهانی دوم شروع نشده در صورتیکه اتفاقا چون دو نفر در مورد پدر بزرگ شان صحبت می کنند حتما نا آن موقع جنگ جهانی دوم شروع شده

    1. این مدال در جنگ جهانی اول به پدربزرگ وی داده شده و مشخصا پس از ۳۰ یا ۴۰ سال (پس از اتمام جنگ جهانی دوم) اقدام به دادن مدال برای شجاعان جنگ جهانی اول نمی‌کنند!

      1. بله من هم در سایت عضو هستم و حتی تو مسابقه قبلی که مربوط به تعداد پا بود شرکت کردم و امتیاز هم اوردم ( mohammad.p خود من بودم) . من هم در همین مسابقه و هم در مسابقه قبلی نام کاربری رو maximus.ow وارد کرده بودم و ایمیلم هم تو هر دو تا یکی بود . اما نمیدونم چرا تو مسابقه قبلی نامی که برای همه قبل دیدن باشه برای نظرم ثبت شده بود و در این مسابقه نام اصلیم.

        1. اها . حالا متوجه شدم . به هر حال ممنون بخاطر برگزاری این مسابقه و وقت گذاشتن برای مشکلات هر نفر

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH