پرچم‌داران بعدی سونی احتمالاً با قابلیت عکس‌برداری Motion Eye همراه خواهند شد

طبق گزارش‌ها کمپانی سونی در حال کار بر روی یک ویژگی جدید برای دوربین سری جدید اکسپریا است. از اسلاید لو رفته که تصویر آن در زیر آمده است در می‌یابیم که این ویژگی، Motion Eye نام گرفته و از آخرین سنسور دوربین سونی که ماژول حافظه اختصاصی خود را دارد، استفاده می‌کند.
ظاهراً این قابلیت به شما اجازه می‌دهد تا یک ثانیه پیش از فشردن دکمه شاتر، 4 تصویر را ذخیره کنید. این ویژگی از طریق تشخیص حرکت فعال می‌شود. این قابلیت برای گوشی‌های سونی جدید محسوب می‌شود اما اتفاقی نیست که پیش‌ازاین رخ نداده باشد چراکه کمپانی اپل قبلا قابلیت مشابهی را بانام Live Photos معرفی نموده که تصاویری را قبل و حتی بعد از ثبت تصویر اصلی ذخیره می‌کند. همان‌طور که می‌دانید اپل این ویژگی را نخستین بار در سال 2015 و به همراه گوشی آیفون 6 اس معرفی کرد که شبیه به همان ویژگی است که در گلکسی اس 7 وجود داشته و Motion Photo نام دارد.


انتظار می‌رود که سونی Motion Eye را در موبایل‌های رده‌بالای اکسپریا XZs و XZ Premium معرفی کند. احتمالاً XZ Premium جانشین Z5 Premium شده و از نمایشگر با رزولوشن 4K و پردازنده اسنپدراگون 835 بهره بگیرد.

این کحمپانی ژاپنی در تاریخ 27 فوریه 2017 و در رویداد MWC 2017 حضور داشته و چندین گوشی هوشمند را معرفی خواهد کرد. البته به نظر می‌رسد که اکسپریا XZs و XZ Premium در زمانی دیگر رونمایی شوند اما اگر معرفی ویژگی موشن آی توسط سونی در دستور کار باشد، دیدن اکسپریا XZs و XZ Premium هم در این نمایشگاه دور از ذهن نخواهد بود.

2 در مورد “پرچم‌داران بعدی سونی احتمالاً با قابلیت عکس‌برداری Motion Eye همراه خواهند شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH