ال‌جی G6 با اسنپدراگون 821 و نمایشگر 5.7 اینچی رسما معرفی شد

بالاخره بعد از کلی شایعه و به بیرون درز کردن اخبار مختلف در رابطه با پرچمدار سال 2017 ال‌جی، همین چند دقیقه پیش این گوشی با نام G6 در MWC 2017 معرفی شد. فرصت آشنایی با این پرچمدار فوق‌العاده زیبا و قدر‌ت‌مند ال‌جی را از دست ندهید. در ادامه همراه آی‌تی‌رسان باشید.

مشخصات کلی تقریبا برای همه آشنا بوده و پیش از این مراسم، از آن‌ها خبر داشتیم. ال‌جی G6 یک نمایشگر بلند و کشیده با اندازه 5.7 اینچ، رزولوشن +QHD و نسبت تصویری 18:9 دارد. با طراحی خاصی که مهندسان ال‌جی برای این گوشی داشته‌اند، ابعاد ‌G6 به اندازه یک گوشی 5.2 اینچی است. علاوه بر این‌ها صفحه نمایش ال‌جی G6 از قابلیت‌های HDR10 و Dolby Vision HDR هم پشتیبانی می‌کند.

بدنه این پرچمدار جدید ال‌جی از دو بخش فلز و شیشه ساخته شده که در کنار لبه‌های باریک آن، ترکیبی عالی در بخش طراحی را ساخته است. رابط کاربری G6 کاملا با نسبت تصویری 18:9 هماهنگ شده است. ال‌جی در بخش نرم افزاری این پرچمدار، دستیار صوتی اختصاصی گوگل را هم قرار داده است.

وظیفه بخش پردازشی این پرچمدار را هم یک عدد چیپ اسنپدراگون 821 برعهده دارد. در کنار این چیپ حافظه رم 4 گیگابایت و پردازنده گرافیکی Adreno 530 نیز قرار گرفته‌ است. ال‌جی G6 در دو نسخه 32 و 64 گیگابایتی موجود بوده که البته از کارت حافظه خارجی هم پشتیبانی می‌کند.

برای دوربین اصلی این گوشی از دو لنز با رزولوشن 13 مگاپیکسل بهره گرفته شده است و شما قادر به ثبت تصاویر تا زاویه 125 درجه خواهید بود. فیلمبرداری HDR و 4K همراه با لرزشگیر حرفه‌ای از دیگر مشخصات دوربین این گوشی هستند. دوربین سلفی G6، پنج مگاپیکسل رزولوشن داشته که توانایی ثبت تصاویر با زاویه عریض را دارد.

از دیگر مشخصات موجود در ال‌جی G6 می‌توان به باتری 3300 میلی‌آمپری، گواهی IP68 برای مقاومت در برابر آب و گرد و خاک، حسگر اثر انگشت، اندروید نوقا به همراه رابط UX 6.0 و فناوری شارژ سریع نسخه 3.0 اشاره کرد.

2 در مورد “ال‌جی G6 با اسنپدراگون 821 و نمایشگر 5.7 اینچی رسما معرفی شد”

  1. بازهم ال جی و باز هم نوآوری ، انگار نوآوری و خلاقیت ال جی پایانی نداره و همیشه یه چیز تازه و جذاب رو میکنه . شک ندارم که G6 بهترین گوشی سال ۲۰۱۷ میشه .

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH