هواوی P10 و P10 پلاس با دوربین دوگانه و رنگ‌های جدید معرفی شدند

علاوه بر معرفی پرچمدار جدید ال‌جی با نام G6، لحظاتی پیش کمپانی هواوی هم از پرچم‌دار سال 2017 خودش در MWC رونمایی کرد.

P10 و P10 پلاس دو گوشی جدید هواوی در سال 2017 هستند. نمایشگر P10 اندازه 5.1 اینچی و رزولوشن فول‌اچ‌دی دارد. اما در P10 پلاس شاهد رزولوشن QHD و اندازه 5.5 اینچی هستیم. فناوری گوریلا گلس 5 هم در این بخش وظیفه محافظت از نمایشگر را دارد.

سخت افزار هر دو گوشی را چیپ Kirin 960 در کنار 4 گیگابایت رم تشکیل داده است. البته P10 پلاس در مدلی با حافظه رم 6 گیگابایت عرضه می‌شود. P10 تنها با حافظه داخلی 64 گیگابایت موجود خواهد بود؛ این در حالی است که P10 پلاس علاوه بر حافظه داخلی 64 گیگابایت، مدلی با حافظه 128 گیگابایت هم دارد. خوشبختانه هر دو مدل از کارت حافظه micoSD هم پشتیبانی می‌کنند.

هواوی در بخش دوربین هر دو مدل از مشخصاتی کاملا مشابه بهره برده است. دو عدد لنز 12 و 20 مگاپیکسلی بر روی هر دو گوشی دیده می‌شود که با همکاری Leica ساخته شده‌اند. دوربین سلفی موجود بر روی این دو پرچم‌دار قادر به ثبت تصاویر با رزولوشن 8 مگاپیکسل است. خوشبختانه این بار هر دو مدل از فیلم‌برداری با کیفیت 4K پشتیبانی می‌کنند. هواوی از قابلیت‌های فراوان و کیفیت بالای دوربین موجود بر روی این دو مدل تعریف زیادی کرده است که بعدا در رابطه با آن‌ها صحبت خواهیم کرد.

از دیگر مشخصات این دو گوشی جدید می‌توان به ظرفیت باتری 3200 میلی‌آمپر برای مدل معمولی و 3750 برای مدل پلاس اشاره کرد. هواوی محل قرارگیری سنسور اثر انگشت را از پشت دستگاه به جلوی آن منتقل کرده است. این دو گوشی در 8 رنگ زیبا و خاص به زودی برای فروش قابل دسترس خواهند بود.

قیمت نسخه پلاس در مدل 64 گیگ با رم 4 گیگ 699 یورو و برای نسخه 128 گیگ با 6 گیگ رم، 799 یورو تعیین شده است.

1 در مورد “هواوی P10 و P10 پلاس با دوربین دوگانه و رنگ‌های جدید معرفی شدند”

  1. فن هواوی ام اما خوشم نیومد، دیگه کپی کردن هم حدی داره! هواوی دیگه نیازی به کپی کردن از آیفون نداره اما باز اینکار کرد امسال کپی برداری از آیفون خیلی بیشتر از پرچمدارای پارسالشه
    دیگه ظاهرش هم تکراری شده باید فکری به حال خودش بکنه هواوی وگرنه الجی و سامی با این طراحی جدیدشون بازار هواوی رو میگیرن

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH