پیش فروش گلکسی S8 و +S8 از تاریخ 10 آوریل آغاز خواهد شد

کم‌تر از یک ماه به معرفی دو پرچم‌دار جدید سامسونگ زمان باقی مانده است، آنچه تاکنون در شایعات آمده است سامسونگ هر دو نسخه پرچم‌دارش را با نمایشگری اج و در اندازه‌هایی 5.8 و 6.2 اینچی روانه بازار خواهد کرد. به‌تازگی یک گزارش از کره منتشر شده است که تاریخ پیش فروش این دو اسمارت‌فون را مشخص می‌کند.

بنابر این گزارش پیش فروش گلکسی +S8/S8 از تاریخ 10 آوریل آغاز خواهد شد. این تاریخ از آن‌جایی که رونمایی در 29 مارس و آغاز فروش از 21 آوریل اتفاق می‌افتد، زمان مناسبی به نظر می‌رسد. به این ترتیب کاربران می‌توانند با خیال راحت پیش خرید را انجام داده و چند روز بعد محصول خود را دریافت کنند. البته مشخص نیست که سامسونگ نسبت فروش گلکسی S8 به +S8 را چگونه در نظر گرفته است هرچند می‌توان حدس زد که گلکسی S8 محبوب‌تر باشد اما بازهم تا زمان فروش نمی‌توان به طور قطعی نظر داد.

هر دو اسمارت‌فون گلکسی S8 و گلکسی +S8 از نمایشگری بزرگ و با حاشیه اطراف بسیار کم بهره می‌گیرند و پردازنده به کار رفته در آن‌ها اسنپدارگون 835 است که با 4 گیگابایت رم همراهی می‌شود. تولید نیرو در گلکسی S8 توسط یک باتری 3000 میلی‌آمپری انجام می‌پذیرد و در نسخه بزرگ‌تر از یک باتری 3500 میلی‌آمپری استفاده خواهد شد.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

1 در مورد “پیش فروش گلکسی S8 و +S8 از تاریخ 10 آوریل آغاز خواهد شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH