آموزش انتخاب و تغییر تم در تلگرام

حتما برای شما هم ظاهر تلگرام بعد از این همه مدت استفاده، کمی خسته کننده و تکراری شده است. اپلیکیشن‌های مختلفی مثل پلاس در اینترنت موجود بوده که ظاهر متفاوت‌تری از تلگرام را به شما ارایه می‌دهند؛ اما مشکل اصلی، اعتماد کردن به این اپلیکیشن‌های جانبی است. در این مطلب می‌خواهیم با یک آموزش ساده، ظاهر اپلیکیشن تلگرام‌تان را از این رو به آن رو کنیم. پس همراه ما باشید.

برای عوض کردن تم ظاهری در تلگرام کافی است وارد کانال AndroidThemes@ شوید و از آن‌جا از لیست تم‌های موجود، یکی را انتخاب و دانلود کنید. پس از دانلود تم، فایل را باز کنید. در این مرحله به شما پیش‌نمایشی از تم انتخابی‌تان نمایش داده می‌شود. در آخر با زدن دکمه Apply شما می‌توانید تم مورد نظرتان را برای تلگرام فعال کنید.

اما برای بازگردانی تم تلگرام به حالت پیش‌فرض، باید از منوی تنظیمات وارد بخش Themes شوید و از آن‌جا گزینه Default را انتخاب کنید.

اما قابلیت دیگری که در بخش تم تلگرام وجود دارد، امکان ساخت تم شخصی خودتان است. شما می‌توانید از رنگ‌هایی که خودتان آن‌ها را انتخاب می‌کنید، برای بخش‌های مختلف ظاهری تلگرام استفاده کنید. برای این که تم شخصی خودتان را بسازید مراحل زیر را دنبال کنید.

  1. از منوی آپشن، وارد بخش تنظیمات یا همان Settings شوید.
  1. گزینه Theme را از میان موارد موجود انتخاب کنید.

  1. بر روی گزینه Create New Theme کلیک کنید.

  1. نام تم مورد نظرتان را وارد کنید.

  1. در این مرحله بر روی آیکون سه نقطه مربوط به تم خودتان کلیک کنید.
  1. با کلیک بر روی گزینه Edit یک آیکون نقاشی برای‌تان نمایان می‌شود که با کلیک بر روی آن می‌توانید رنگ بخش‌های مختلف ظاهری تلگرام را تغییر دهید.

  1. در آخر با کلیک بر روی گزینه Save Theme و انتخاب آن از ظاهر جدید تلگرام‌تان لذت ببرید.

همچنین شما می‌توانید تم‌های ساختگی خودتان را برای چنل مخصوص تم ارسال کنید تا سایر کاربران هم از آن‌ها بهره ببرند.

1 در مورد “آموزش انتخاب و تغییر تم در تلگرام”

  1. امیرمحمد سلیمانی

    سلام اقای عباسی. خسته نباشید. مقاله عالی بود. امیدوارم که مرا بیاد بیاورید. بعد از ۵ -۶ ماه به ای تی رسان برگشتم. اقای عباسی هر چه می گردم بخش ورود به حساب کاربری را پیدا نمی کنم!!!!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH