2 روش دانلود ویدیو از اینستاگرام

چندی پیش مطلبی درباره نحوه دانلود تصاویر از اینستاگرام را برای‌تان قرار دادیم و امروز سراغ آموزش دانلود ویدیو‌های موجود در این شبکه اجتماعی رفته‌ایم. راه‌های مختلفی برای دانلود ویدیو از اینستاگرام موجود بوده که دو تا از راحت‌ترین و بهترین آن‌ها را در ادامه برای‌تان قرار داده‌ایم. همراه ما باشید. برای آموزش کامل و جامع دانلود انواع فیلم، عکس و استوری به مقاله دانلود از اینستاگرام از آی‌تی‌رسان بروید.

  • استفاده از تلگرام

خوشبختانه تلگرام قابلیت تازه‌ای را به اپلیکیشن‌اش اضافه کرده که آن هم امکان دانلود مستقیم کلیپ‌های اینستاگرام و ذخیره سازی آن‌ها است. برای استفاده از این روش دانلود، که فکر می‌کنیم بهترین روش است، مراحل زیر را به ترتیب دنبال کنید.

  1. اپلیکیشن اینستاگرام را باز کنید و وارد صفحه‌ای که ویدیو در آن قرار گرفته بشوید.
  1. بر روی گزینه آپشن که با آیکون سه نقطه قرار گرفته کلیک کنید.

  1. گزینه Copy Share URL را انتخاب کنید.

  1. اپلیکیشن تلگرام را باز کنید و وارد چت خودتان شوید. برای وارد شدن به چت خودتان می‌توانید بر روی تصویر پروفایل‌تان کلیک کنید و یا آی‌دی‌تان را در بخش جست‌و جو تایپ کنید.
  1. با وارد شدن به صفحه چت، لینک کپی شده را داخل بخشی که پیام را تایپ می‌کنید وارد کنید و دکمه ارسال را بزنید.

 

  1. در این مرحله با کلیک بر روی ویدیو، آن را دانلود کنید.

  1. پس از دانلود شدن ویدیو بر روی دکمه آپشن که با آیکون سه نقطه مشخص شده، کلیک کنید و گزینه “Save to gallery” را انتخاب کنید. در آخر ویدیو شما در گالری‌تان با کیفیت بسیار خوب ذخیره می‌شود.

  • استفاده از وب‌سایت instadownloader

یکی دیگر از روش‌های آسانی که برای دانلود ویدیو از اینستاگرام وجود دارد، استفاده از وب‌سایت‌های دانلودر است. یکی از بهترین وب‌سایت‌های موجود در این زمینه instadownloader نام دارد. مراحل استفاده از این وب‌سایت بسیار آسان بوده و تنها نیاز به لینک ویدیو دارید. برای کپی کردن لینک دانلود دقیقا تا مرحله 3 روش قبل پیش بروید و سپس لینک را در باکس جست‌و‌جوی این وب‌سایت قرار دهید و بر روی گزینه Download Now کلیک کنید.

اگر علاوه بر این دو روش، روش بهتر دیگری برای دانلود ویدیو از اینستاگرام سراغ دارید، آن را در بخش دیدگاه‌ها بیان کنید.

1 در مورد “2 روش دانلود ویدیو از اینستاگرام”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH