استفاده از Last Seen Recently برای مخاطبین خاص در تلگرام

Last seen Recently یک قابلیت امنیتی است که در اپلیکیشن تلگرام وضعیت آنلاینی شما را در برابر کاربران مختلف پنهان می‌کند. در این قابلیت امکان شخصی سازی هم وجود داشته و شما می‌توانید با ایجاد تغییرات وضعیت آنلاین بودن‌تان را برای عده‌ای فعال و برای عده‌ای پنهان کنید. برای ایجاد این تغییرات کافی است مراحلی را که در ادامه قرار داده‌ایم، دنبال کنید.

اگر اکانت تلگرام‌تان در حالت Last Seen Recently قرار دارد و می‌خواهید برای تعداد خاصی از افراد، این قابلیت غیر فعال باشد تا در این صورت آن‌ها از وضعیت آنلاین بودن شما باخبر شوند، مراحل زیر را به ترتیب انجام دهید.

  1. اپلیکیشن تلگرام را باز کنید و وارد منوی تنظیمات شوید.

  1. گزینه Privacy and Security را انتخاب کنید.

  1. در بخش Privacy گزینه Last Seen را انتخاب کنید. در صفحه باز شده شما می‌توانید وضعیت آنلاین بودن را برای همه باز بگذارید، برای همه ببندید و یا تنها برای مخاطبان‌تان باز بگذارید.

  1. اگر تعداد افرادی که می‌خواهید وضعیت آنلاینی شما برای‌شان بسته باشد، کم است بهتر است گزینه Everybody را انتخاب کنید. اما اگر تعدادشان زیاد است، بهتر است گزینه Nobody را انتخاب کنید.
  1. کمی پایین‌تر بر روی گزینه Always/Never Share With کلیک کنید.
  1. بر روی علامت به‌اضافه کلیک کنید و مخاطب مورد نظری را که می‌خواهید وضعیت آنلاینی‌تان برایش نمایان و یا پنهان باشد، انتخاب کنید و بر روی علامت تیک کلیک کنید.

  1. در آخر به صفحه قبل بروید و در آن‌جا بر روی تیک موجود در بالا سمت راست کلیک کنید.

با انجام این مراحل اکانت شما در حالت Last Seen Recently خواهد بود و تنها برای افرادی که خودتان تعیین کردید وضعیت آنلاینی شما به اشتراک گذاشته می‌شود. برای غیر فعال کردن این قابلیت هم می‌توانید در مرحله سوم، گزینه Everybody را انتخاب کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH