مشخصات شیائومی Mi 6 و Mi 6 پلاس را ببینید!

تا به امروز شایعات زیادی در مورد گوشی جدید شیائومی با نام Mi 6 شنیده‌ بودیم؛ اما این بار دومی است که صحبت‌هایی از موجود بودن یک نسخه پلاس برای این پرچمدار به گوش می‌رسد.

امرور شاهد لو رفتن تمامی مشخصات اصلی این گوشی هستیم. در این اطلاعات منتشر شده یک ویژگی جدید با نام “a dual-camera setup” دیده می‌شود که ما را بسیار هیجان‌زده کرده است.

بر اساس آن چه در جدول بالا دیده می‌شود، Mi 6 پلاس یک نمایشگر با اندازه 5.7 اینچ دارد. از این رو می‌توان متوجه قرار گرفتن Mi 6 پلاس در گروه فبلت‌ها شد. با وجود استفاده از نمایشگر با این اندازه بزرگ، شیائومی همچنان از رزولوشن فول‌اچ‌دی در این فبلت جدید استفاده کرده است. حافظه رم در نظر گرفته شده برای این فبلت 6 گیگابایت بوده که البته در شایعاتی که قبل‌تر منتشر شدند، شنیدیم که نسخه پلاس Mi 6 در دو نسخه دیگر با حافظه‌های رم 4 و 8 گیگابایت موجود خواهد بود. اما در بخش حافظه داخلی هم شیائومی برای شما بین دو ظرفیت 64 و 128 گیگابایت حق انتخاب گذاشته است.

اسنپدراگون 835 قرار است وظیفه پردازش اصلی تمامی مدل‌های Mi 6 را بر عهده داشته باشد و خبری از نسل‌هایی قدیمی این چیپ بر روی این مدل نیست.

دوربین قرار گرفته بر روی این فبلت از نوع دوگانه بوده و هر دو لنز آن توسط سونی ساخته شده‌‌اند. مدل این دو لنز IMX 362 بوده که پیشرفت فراوانی نسبت به نسل قبلی‌اش داشته است. از دیگر مشخصات موجود در این گوشی می‌توان به دوربین سلفی 8 مگاپیکسلی، پشتیبانی از دو سیمکارت و باتری 4500 میلی‌آمپری اشاره کرد.

اما نسخه معمولی Mi 6 یک نمایشگر با اندازه 5.15 اینچ و رزولوشن فول‌اچ‌دی خواهد داشت. شیائومی بر روی این مدل هم از اسنپدراگون 835 استفاده کرده است. این گوشی هم مانند نسخه پلاس در چند حافظه داخلی موجود بوده که پایین ترین آن 32 گیگابایت خواهد بود.

لنز دوربین Mi 6 توسط سونی ساخته شده و رزولوشن 19 مگاپیکسلی دارد. این بار دیگر خبری از لنز دوگانه در این تلفن هوشمند نیست. همچنین شیائومی بر روی این گوشی از یک باتری با ظرفیت 3200 میلی‌آمپر استفاده کرده است.

Mi 6 و Mi 6 پلاس هر دو با اندروید نوقا و آخرین نسخه از رابط کاربری MIUI در تاریخ 22 و یا 27 فروردین توسط شیائومی معرفی می‌شوند.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH