5 چاقوی فوق‌العاده که در مواقع اضطراری به کارتان می‌آید!

هنگامی که تصمیم می‌گیرید چند روزی در طبیعت و به دور از هیاهوی زندگی شهری گردش و زندگی کنید، به ابزارهایی نیاز خواهید داشت که چاقوی مناسب، یکی از آنها به شمار می‌رود. یقینا یک چاقوی کوچک جیبی برای این منظور مناسب نخواهد بود. در ادامه مطلب با ما همراه باشید تا ۵ چاقو یا به عبارتی کارد را به شما معرفی کنیم که می‌توانید در روبرو شدن با شرایط اضطراری به کمکتان بیاید یا حتی باعث حفظ جان شما شود.

چاقوی Off-Grid، رویای بقا در طبیعت

این چاقو به سرعت توسط یک کلید باز و آماده استفاده می‌شود. چاقوی نجات Off-Grid تمامی چیزهای مورد نیازتان را به همراه دارد؛ از یک لامپ ال‌ ای دی و سنگ آتش زنه گرفته تا ابزار شکستن شیشه اتومبیل و کاتر برش کمربند ایمنی.

 چاقوی مورد نیاز ناجیان

فرقی نمی‌کند که یک تکنسین نجات آموزش دیده هستید یا این که به خاطر تفریح به زندگی و سیر وسفر در طبیعت روی آورده‌اید؛ به هر حال به یک وسیله خوب و مفید برای شرایط اضطراری نیاز دارید. با چاقوی نجات سبک و محکم StatGear Storm می‌توانید کمربند ایمنی را ببرید؛ شیشه اتومبیل را بشکنید؛ قطعات یک قایق در حال غرق شدن را از هم جدا کرده و به عنوان وسیله نجات استفاده نمایید یا این که بسته حاوی لباس نجات را باز کنید.

 برای استفاده در فضای آزاد

این ابزار خوش‌ساخت فقط یک چاقوی تیز نیست؛ البته بسیار تیز و برنده است اما در عین حال مجموعه ای از ابزارهای بقا و نجات را در یک بسته بندی جمع و جور به همراه دارد. تیغه این چاقوی همه کاره از جنس فولاد زنگ نزن ۴۴۰ به روش ریخته‌گری ساخته شده و یک سنگ آتش زنه و یک چاقو تیز کن به همراه دارد. درست است؛ این چاقو، چاقوهای دیگر را تیز می‌کند!

مبارز کوچک

یک تعادل عالی میان طراحی و کارایی! چاقوی تاشوی CRKT Argus یک انتخاب عالی برای همیشه به همراه داشتن است. تیغه این چاقو  بسیار تیز است و برش‌هایی صاف و دقیق ایجاد می‌کند و با توجه به مکانیسم باز شدن سریع آن می‌توانید اطمینان داشته باشید که دقیقا در زمان مورد نیاز، برای استفاده آماده خواهد بود.

راه و روش سامورایی

این وسیله ترکیبی است از یک سلاح سرد باستانی و یک چاقوی کاربردی! چاقوی جیبی سامورایی در ادای احترام به سامورایی‌ها ساخته شده، جنس دسته آن تیتانیوم گرید ۵ بوده و تیغه بسیار تیزش از فولاد ضد زنگ 440C ساخته شده است.

1 در مورد “5 چاقوی فوق‌العاده که در مواقع اضطراری به کارتان می‌آید!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH