رندری سه بعدی از موتو C و موتو C پلاس منتشر شد

هفته گذشته بود که از عرضه احتمالی دو گوشی موتو C و موتو C پلاس خبر داده بودیم. حالا پس از یک هفته از آن زمان حساب کاربری OnLeaks رندری سه بعدی از این گوشی‌ها را منتشر کرده که در ادامه آن را مشاهده خواهید کرد.

با این که پرچمداران هر شرکت اعتبار آن را تعیین می‌کنند و باعث سودآوری هر چه بیش‌تر کمپانی می‌شوند اما میان رده‌ها و پایین رده‌ها هم از محبوبیت بالایی میان مردم برخوردارند. شرکت‌های تولید کننده تلفن همراه از این مسئله آگاهند و سعی دارند که نفوذ خود را در این بازار تقویت کنند. موتورولا نیز از این قضیه مستثنی نیست و قرار است با عرضه دو گوشی موتو C و موتو C پلاس حضور خود را در میان گوشی‌های ارزان قیمت پررنگ‌تر کند.

به تازگی رندری سه بعدی از موتو C و موتو C پلاس در فضای مجازی منتشر شد. این در حالی است که چند وقت پیش نیز تصاویری از این گوشی‌های هوشمند در فضای مجازی به بیرون درز کرده بود. موتو C دارای صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 480 در 854 پیکسل است. پردازنده چهار هسته‌ای مدیاتک MT6737m، یک گیگابایت رم، حافظه داخلی 8 یا 16 گیگابایتی، دوربین عقب 5 مگاپیکسلی و دوربین جلو 2 مگاپیکسلی از مهم‌ترین مشخصات موتو C است. این گوشی از باتری 2350 میلی آمپری بهره خواهد برد.

اما گوشی موتو C پلاس دارای صفحه نمایش 5 اینچی با رزولوشن 720 در 1280، پردازنده مدیاتک مشابه موتو C، رم 1 یا 2 گیگابایتی (بسته به منطقه عرضه شده)، 16 گیگابایت حافظه داخلی، دوربین عقب 8 مگاپیکسلی و دوربین جلو 2 مگاپیکسلی است. این گوشی از باتری 4000 میلی آمپری بهره می‌برد.

شایان ذکر است که این دو تلفن همراه مجهز به آخرین نسخه اندروید یعنی نوقا هستند و احتمالا به همراه موتو E4 و E4 Plus معرفی خواهند شد. در ادامه می‌توانید رندرهای سه بعدی مربوط به این دو گوشی را مشاهده کنید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH