تصویری از گوشی زیبای اوپو Find 9 در فضای مجازی منتشر شد

اوایل سال 2015 بود که برای اولین بار گزارشاتی در مورد پرچمدار کمپانی چینی اوپو با نام اوپو Find 9 منتشر شد. از آن زمان تاکنون اتفاقات بسیار زیادی در دنیای گوشی‌های هوشمند رخ داده است اما معرفی اوپو Find 9 در میان آن‌ها نبوده است. با این‌که هنوز این گوشی را در بازارها ندیدیم اما تصاویر بسیار زیادی از آن منتشر شده که در جدیدترین آن‌ها نمایی از پنل جلویی دستگاه به نمایش در آمده است.

سال 2014 اوپو مدل Find 7 را معرفی کرد و اکنون بالغ بر 3 سال است که اوپو پرچمدار جدید خود را رونمایی نکرده است که در صنعت موبایل اتفاق عجیبی به شمار می‌رود. در حالی که خود اوپو مدت‌هاست خبری از Find 9 منتشر نکرده است، طرفداران این برند هم‌چنان نام Find 9 را در شبکه‌های اجتماعی زنده نگه داشته‌اند.

این بار کاربران Weibo تصویری رندر شده از اوپو Find 9 را منتشر کرده‌اند که طراحی فوق‌العاده Find 9 را در آن شاهد هستیم. در تصویری که می‌بینیم نمایشگر این دستگاه با اطراف آن هم‌رنگ است و به طور دقیق نمی‌توان مقدار حاشیه‌های کناری گوشی را تشخیص داد اما به نظر می‌رسد که نمایشگر این گوشی بدون حاشیه باشد. قسمت بالایی و کناره‌های دستگاه صاف است در حالی که در پائین دستگاه کمی حاشیه وجود دارد که به طور زیبایی با شکل منحنی طراحی شده است و نام اوپو بر روی آن حک شده است. طراحی این دستگاه بارزترین نکته آن است که بسیار زیبا و چشم گیر است. این طراحی متفاوت از نمونه‌های قبلی منتشر شده از این دستگاه است. با این که این تصویر جدیدترین رندر منتسب به این گوشی است اما نمی توان به آن اعتماد کامل داشت.

طبق شایعاتی که قبلا منتشر شده انتظار داریم اوپو Find 9 به یک صفحه نمایش 5.5 یا 5.7 اینچی کواد اچ‌دی و 4 گیگابابت رم مجهز باشد. اگر اوپو تصمیم گرفته باشد این گوشی را تا پایان سال جاری میلادی معرفی کند احتمال این که در آن شاهد استفاده از چیپست قدرتمند اسنپدراگون 835 باشیم بسیار زیاد است. هر چند قبلا عنوان شده بود که این گوشی از چیپ اسنپدراگون 801 بهره می‌برد.

تاخیر طولانی مدت در معرفی این دستگاه از سوی اوپو در حالی رخ داده است که کمپانی‌های سازنده به طور مرتب معمولا سالی دو بار مدل‌های پرچمدار خود را وارد بازار می‌کنند. اوپو اکنون دومین سازنده بزرگ گوشی‌های هوشمند در چین است و یکی از محصولات این کمپانی توانست به سلطه 5 ساله آیفون در بازار چین پایان دهد. هر چند از آن جا که دو سال است که اوپو دیگر صحبتی در مورد این دستگاه نکرده است، بعید است که روزی شاهد معرفی Find 9 توسط این کمپانی باشیم اما به هر حال چیزی که از اوپو انتظار می‌رود معرفی یک پرچمدار شایسته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH