نظر iFixit درباره میزان تعمیرپذیری گلکسی S8 چیست؟

سامسونگ گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس که در تاریخ نهم اسفند به صورت رسمی معرفی شدند، به دست تعدادی از کاربران خوش‌ شانس رسیده‌اند. از همین رو مدتی پیش این دو گوشی در اختیار iFixit که متخصص بررسی میزان تعمیر پذیری دستگاه‌های مختلف بوده، قرار گرفته است. اگر می‌خواهید از داخل این دو پرچمدار قدرت‌مند باخبر شوید، در ادامه همراه ما باشید.

بر اساس اطلاعات منتشر شده از این شرکت، میزان تعمیر پذیری هر دو مدل گلکسی S8 مشابه هم بوده و در ساختار داخلی‌شان تفاوت‌های بزرگی دیده نمی‌شود. تنها تفاوت موجود باتری بزرگ‌تر گلکسی S8 پلاس به نسبت گلکسی S8 بوده است. بنابراین میزان تعمیر پذیری‌شان هم مشابه هم خواهد بود.

iFixit بیان کرد که ساختار شیشه به شیشه این دو گوشی باز کردنش را کمی دشوار کرده؛ چرا که این دو بخش از دستگاه با یک چسب قوی به هم متصل شده و همین موضوع باعث به‌وجود آمدن مشکل در جدا کردن آن‌ها می‌شود. از طرفی هم با وجود قرار گیری باتری دستگاه در بخش پشتی، دسترسی به آن اصلا کار آسانی نیست و نیاز به تلاش زیادی دارد. برای جدا کردن قسمت جلویی دستگاه هم باید فشار زیادی به آن وارد شود که همین موضوع باعث شکستن و آسیب دیدن نمایشگر خمیده جلوی گوشی خواهد شد.

در آخر با در نظر گرفتن این موارد، امتیاز تعیین شده توسط iFixit که نشان‌گر میزان تعمیر پذیری دو گوشی گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس است، 4 از 10 انتخاب شده است. امتیازاتی که iFixit به گوشی‌های ساخته شده توسط کمپانی سامسونگ در سال قبل داده بود هم مشابه پرچمدار امسالش بوده است. امتیاز iFixit برای گلکسی S7 Edge عدد 3 و امتیاز iFixit برای گلکسی نوت 7 عدد 4 تعیین شده است.

باتوجه به این امتیازات، باید این موضوع را بدانید که خودتان در خانه نمی‌توانید گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس را تعمیر کنید و باید به متخصصان موجود در این زمینه مراجعه کنید. در ادامه تصاویری از این پرچمدار که توسط iFixit منتشر شده است را قرار داده‌ایم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH