Mi 6

شیائومی Mi 6 همانند آیفون 7 پلاس مجهز به دوربین دوگانه است؛ بررسی تصاویر اولیه و حالت پرتره

شیائومی توانسته از چند سال‌ گذشته تا‌کنون به برند با ارزشی در بازار چین تبدیل شود و گوشی‌های بسیار مقرون به صرفه‌ای را تولید نماید. اما امروز شیائومی پرچمدار جدید خود یعنی شیائومی Mi 6 را به طور رسمی معرفی کرد. این گوشی مجهز به دوربین دوگانه با افکت پرتره است درست مانند آیفون 7 پلاس.

این موبایل با سخت افزار کاملا بروز و قدرتمند معرفی شده که از میان آن‌ها می‌توان به چیپست اسنپدراگون 835 و 6 گیگابایت حافظه رم اشاره کرد اما قصد داریم در این مطلب به سراغ دوربین دوگانه این گوشی و حالت عکاسی پرتره آن برویم.

بررسی دوربین دوگانه این گوشی و کیفیت عکس‌های آن:

ابتدا اجازه دهید به سیستم خود دوربین نگاهی بیاندازیم. دو سنسور 12 مگاپیکسلی در گوشی داریم؛ یکی لنز زاویه باز و دیگری لنز تله که از لنز 52 میلی متری می‌توان برای ایجاد عمق در تصاویر استفاده کرد. بسیاری از گوشی‌های پرچمدار امروزی با دوربین دوگانه عرضه می‌شوند اما به نظر می‌رسد شیائومی با کار زیاد در قسمت نرم‌افزاری Mi 6 و با بهبودهایی که در آن صورت داده این دوربین را دقیق‌تر و بهتر کرده است. در تصویر زیر تغییر عکس و تار شدن پس زمینه را بر اثر فعال کردن حالت پرتره در Mi 6 مشاهده می‌کنید.

همان طور که اشاره شد اکثر پرچمداران سال‌های اخیر مجهز به دوربین دوگانه بودند اما اکثر آن‌ها در تشخیص و تفکیک سوژه از پس زمینه با مشکل مواجه هستند. با این حال به نظر می‌رسد شیائومی روی الگوریتم‌های نرم افزاری‌اش زمان زیادی گذاشته تا نتیجه‌ای مطلوب ارایه نماید. در تصویر زیر به خوبی نمایان است که چگونه این دوربین می‌تواند سوژه را از پس‌زمینه جدا کند. حتی موهای سر سوژه تصویر نیز به درستی تشخیص داده شد‌ه‌اند. این دوربین در نگاه اول بسیار خوب به نظر می‌رسد.

در ادامه می‌توانید مجموعه‌ای از تصاویر ثبت شده با دوربین‌های Mi 6 شیائومی را مشاهده کنید. این عکس‌ها از سوی خود کمپانی چینی منتشر شده است. بنابراین جای تعجب ندارد که همه آن‌ها زیبا به نظر می‌رسند؛ زیرا با گلچینی از بهترین نمونه‌ها روبرو هستیم. برای اظهار نظر دقیق‌تر در مورد این موبایل پرچمدار و خوش قیمت باید منتظر بررسی‌های کارشناسان خبره حوزه عکاسی پس از عرضه رسمی این گوشی باشیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH