اپل برای مشکلات به‌وجود آمده در iCloud معذرت خواهی کرد

آیا شما هم اواسط هفته گذشته ایمیلی از اپل مبتنی بر این که سرویس iCloud شما کنسل شده است، دریافت کرده‌اید؟ اگر نه حتما به ایمیل‌های دریافتی‌تان نگاهی بیندازید چون در این صورت با یک ایمیل دیگر که اپل در آن از شما برای اشتباه پیش آمده در این مورد عذر خواهی کرده است، مواجه خواهید شد. این ایمیل با عنوان “تجدید طرح سرویس iCloud” برای شما ارسال شده که نشان‌گر اشتباهی است که اپل در غیرفعال کردن سرویس شما انجام داده است.

در دومین ایمیلی که کاربران iCloud دریافت کرده‌اند، توضیح داده شده که سرویس‌شان به اشتباه غیرفعال شده و به صورت خودکار، مجددا قابل استفاده خواهد بود. بهتر است بدانید این مشکل برای بیشتر کاربران iCloud مخصوصا کسانی که اشتراک 50 گیگابایتی داشته‌اند، به وجود آمده است.

این ایمیل‌های دریافتی برای همه با موضوع کنسل شدن سرویس نبوده، بلکه برای عده‌ای هم با موضوع دریافت اطلاعات کارت اعتباری کاربر بوده است. از این مورد می‌توان متوجه شد که مشکل اصلی از سمت سرورهای پرداختی اپل و اتصال به کارت‌های اعتباری بوده است.

چهارشنبه هفته پیش هم تعدادی از کاربران گزارش دادند که نمی‌توانند به حساب iCloud در حالت آنلاین وارد شوند و یا تغییراتی را در حساب کاربری‌شان ایجاد کنند. بر همین اساس هم کمپانی اپل از تمامی کاربرانی که با چنین مشکلاتی در iCloud روبه‌رو شده‌اند، معذرت خواهی کرده است. دومین ایمیل دریافتی کاربران از اپل به شرح زیر بوده است:

سرویس iCloud شما به صورت خودکار تجدید و قابل استفاده شده است.

شما اخیرا ایمیلی را به اشتباه از ما دریافت کرده‌اید که در آن گفته شده که برنامه حجمی شما در این سرویس قطع شده است. برنامه حجمی 50 گیگابایتی iCloud شما هیچ مشکلی ندارد و پس از این بدون هیچ مشکلی قابل استفاده خواهد بود.

برای مشکل به وجود آمده از شما عذرخواهی می‌کنیم. در صورت داشتن سوال با ما در تماس باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH