چگونه در گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس، رنگ نوار کلیدهای ناوبری را عوض کنیم؟!

گلکسی S8 و گلکسی S8 پلاس بر خلاف رویه معمول، با کلیدهای ناوبری داخل صفحه تولید شدند. این نوع از کلیدها از مدت‌ها پیش توسط تعداد بسیار زیادی از سازندگان اسمارتفون مورد استفاده قرار می‌گیرند؛ در حالی که برای سامسونگ تازگی دارد و نخستین بار است که این کمپانی، کلید هوم فیزیکی و دکمه‌های ناوبری خارج از صفحه نمایش را از خط تولید پرچمداران جدیدش حذف کرده است. البته انتظار داشتیم که سامسونگ از صفحه نمایش حساس به فشار استفاده کند تا لمس و فشردن کلید هوم عملکردهای متفاوتی داشته باشند؛ اما این گونه نیست!

حذف کلید بیضی شکل هوم که به شاخص سامسونگ تبدیل شده بود، به طراحان این کمپانی امکان داد تا صفحه نمایش را تا جای ممکن گسترش دهند و حاشیه‌ها را کم کنند. نزدیک به ۸۳ درصد از سطح جلوی این دستگاه را صفحه نمایش آن در بر می‌گیرد اما این تنها مزیت این طراحی نیست؛ مجازی شدن کلید‌ها، به جز کم کردن حاشیه‌های گوشی مزایای دیگری هم دارد. این کلیدها را می‌توانید به دلخواه خود ویرایش کنید؛ همچنین در هنگام بازی یا نمایش ویدیو ناپدید می‌شوند تا از تمامی اندازه یک صفحه نمایش ۵/۸ اینچی لذت ببرید.

سامسونگ در پرچمدار جدید خود امکان ویرایش و تغییر رنگ نوار کلیدهای ناوبری را فراهم کرده است، پس اگر به هر دلیلی رنگ‌های سفید، سیاه و بی‌رنگ را دوست ندارید می‌توانید از طریق روش زیر رنگ دلخواه خود را تنظیم نمایید:

۱- مسیر Settings > Display > Navigation Bar را دنبال کنید و در منوی تنظیمات عبارت Navigation Bar را جستجو نمایید.

۲- شاید انتظار داشته باشید که انتخاب‌های زیادی از قبیل رنگ‌های صورتی، خاکستری، سیاه، سفید، قهوه‌ای و بی‌رنگ در برابر شما قرار گیرد اما خیلی بهتر است! در اینجا یک پالت رنگ مشاهده می‌کنید و می‌توانید رنگ کاملا دلخواه خود را انتخاب کنید.

 

اگر به گوشی‌های سامسونگ گلکسی سری S علاقه دارید، به گروه تلگرام زیر ملحق شوید

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH