اچ‌پی کامپیوترهای گیمینگ با پردازنده جدید AMD Ryzen و هارد دیسک قابل تعویض را معرفی کرد

شرکت اچ‌پی سال گذشته با سیستم‌های سری Omenn دوباره وارد صنعت گیمینگ شد و حال امروز دستگاه‌های خود را به‌روزرسانی کرده است. قابل‌توجه‌ترین این دستگاه‌ها، یک کوله‌پشتی بوده که برای بازی‌های واقعیت مجازی طراحی شده است. اچ‌پی در کنار این مدل از یک کامپیوتر دسکتاپ، لپ‌تاپ 15 اینچی و لپ‌تاپ 17 نیز رونمایی به‌عمل آورد.

سیستم دسکتاپ Omen برای گیمرهایی توسعه یافته که نیازی به خریداری قطعات به‌صورت جداگانه نمی‌بینند. این کیس دارای قیمت اولیه 899 دلار بوده و خریدار قادر به انتخاب پردازنده سری Core i اینتل و یا پردازنده AMD Ryzen است، در این مدل کارت گرافیک انویدیا GeForce GTX 1050 وظیفه انجام امور گرافیکی را برعهده دارد. در بالاترین مدل با دو کارت گرافیک GTX 1080 Ti و یا دو کارت گرافیک Radeon RX 580، خریدار باید مبلغی برابر با 3000 دلار پرداخت کند.

اچ‌پی

طراحی این کیس نسبت به مدل سال گذشته با تغییرات مناسبی روبرو بوده، به‌گونه‌ای که در جلوی آن شاهد دو اسلات قابل جدا شدن برای هارد دیسک هستیم. برخلاف نسخه قبلی، این پیکربندی با دو کارت گرافیک نیز در دسترس است. این کیس از امروز قابل خریداری است.

اچ‌پی علاوه‌بر دسکتاپ، دو لپ‌تاپ 15 اینچی و 17 اینچی Omen را نیز با طراحی جدید معرفی کرد. شکل ظاهری این دو مدل نسبت به نسخه قبلی خشن‌تر شده و این شرکت ادعا می‌کند که برای طراحی آن‌ها از جت‌های جنگنده الهام گرفته است.

نسخه 15 اینچی با گرافیک Radeon RX 550 و یا انویدیا GeForce GTX 1060 قابل سفارش خواهد بود که البته در نسخه 17 اینچی کاربر می‌تواند میان GTX 1070 و RX 580 یکی را انتخاب کند. هر دو لپ‌تاپ دارای پردازنده اینتل Kaby Lake بوده و از کیبورد با نور پس‌زمینه قرمز بهره می‌برند. برای نمایشگر گزینه‌های متعددی جهت خرید در اختیار کاربر قرار می‌گیرد که پنل با رزولوشن 4K، روزولوشن 1080p با G-Synce و رزولوشن 1080p با FreeSync را شامل می‌شود. هارد دیسک و رم این دستگاه‌ها توسط کاربر قابل ارتقا هستند.

از تاریخ 28 ماه ژوئن قادر به خریداری این دو مدل خواهید بود، البته برای نسخه پایه مدل 15 اینچی و 17 اینچی باید به‌ترتیب مبلغی برابر با 999.99 دلار و 1099.99 دلار در حساب بانکی خود پول داشته باشید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH