نسخه جدید اسکایپ برای اندروید در گوگل‌پلی عرضه شد

اوایل این ماه تیم توسعه‌دهنده اسکایپ اعلام نمود که نسخه جدید این برنامه ابتدا برای تلفن‌های همراه عرضه خواهد شد و سپس نسخه دسکتاپ آن در دسترس کاربران قرار می‌گیرد. تقریبا با یک هفته تاخیر، نسخه جدید اسکایپ برای دانلود در گوگل‌پلی موجود شده و کاربران سیستم‌عامل اندروید قادر به دریافت و نصب آن هستند.

اسکایپ 8.0 علاوه‌بر بهبودهای قابل‌ملاحظه، از ویژگی‌های جدیدی نیز بهره می‌برد. در ادامه این مقاله سعی می‌کنیم به‌صورت مختصر قابلیت‌های این نسخه را بیان کنیم.

اول از همه، بخش چت گروهی دوباره طراحی شده تا فضای زنده‌تر و شاداب‌تری را برای کاربران به ارمغان آورد. هم‌اکنون می‌توانید اسکایپ را با رنگ‌های موردعلاقه خود سفارشی‌سازی کنید. علاوه‌بر آن کاربران قادر هستند که در هنگام مکالمه آیکون واکنش (Reaction) را تپ کنند تا پیام ارسال نمایند و یا تماس ویدیویی برقرار کنند.

نسخه جدید اسکایپ

همچنین ویژگی استوری اسنپ‌چت به نسخه جدید اسکایپ افزوده شده که “Highlights” نام دارد. این قابلیت کاربران را قادر می‌سازد که از روز خود تصاویر و ویدیو تهیه کرده و آن را با دوستان خود به اشتراک بگذارند.

صفحه جدید “پیدا کردن”، جستجو در اپلیکیشن اسکایپ را بسیار راحت‌تر می‌کند. در کنار پنل پیدا کردن، شاهد دو زبانه چت و ضبط هستیم که کاربران قادر به انتخاب آن‌ها هستند.

براساس گفته‌های اسکایپ، ورژن 8.0 این برنامه ابتدا برای دستگاه‌های اندرویدی عرضه خواهد شد و سپس صاحبان آی‌فون قادر به نصب آن هستند. اگر از دیوایس اندرویدی استفاده می‌کنید، هم‌اکنون می‌توانید این نسخه جدید را از گوگل‌پلی دریافت نمایید.

1 در مورد “نسخه جدید اسکایپ برای اندروید در گوگل‌پلی عرضه شد”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH