آخرین اطلاعات منتشر شده در رابطه با گوگل پیکسل 2

انتظار می‌رود گوگل در ماه اکتبر از جانشین گوشی‌های هوشمند پیکسل و پیکسل XL رونمایی کند. اگر اطلاعات فاش شده از گوگل پیکسل 2 حقیقت داشته باشند، به شما پیشنهاد می‌کنیم که اگر قصد خرید تلفن همراه جدیدی دارید تا معرفی آن‌ صبر نمایید. براساس بنچمارک‌های منتشر شده این مدل از پردازنده کوالکام اسنپدراگون 835 با فرکانس 2.4 گیگاهرتز، 4 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی بهره می‌برد. وظیفه ثبت تصاویر کاربران را دوربین اصلی 12 مگاپیکسلی با امکان ضبط ویدیو با رزولوشن 4K و دوربین جلویی 7 مگاپیکسلی برعهده دارند.

اطلاعات گذشته به معرفی 2 یا 3 گوشی هوشمند پیکسل در سال 2017 اشاره داشتند. نمایشگر 5.6 اینچی مورداستفاده در این مدل دارای رزولوشن 2560 در 1312 پیکسل بوده که نه‌تنها نشان‌دهنده نسخه XL است بلکه از این رزولوشن می‌توان فهمید که دیوایس موردنظر همانند سامسونگ گلکسی S8 و ال‌جی G6 از نسبت تصویر 18:9 بهره می‌برد.

گوگل پیکسل 2

همانطور که می‌دانید شرکت‌های مختلف درحال کاهش حاشیه اطراف نمایشگر گوشی‌های هوشمند خود هستند تا کاربران به فضای بیشتری برای وبگردی، تماشای ویدیو و عکس دست پیدا کنند. هم‌اکنون نتفلیکس برخی از برنامه‌های خود را با نسبت تصویر 2:1 ضبط می‌کند. تنها 4 ماه تا معرفی گوگل پیکسل 2 فاصله داریم که قطعا تا آن زمان شاهد انتشار شایعات زیادی از این دستگاه خواهیم بود.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH