احتمال معرفی موتو X4 با دوربین دوگانه و باتری 3800 میلی‌آمپری در تاریخ 9 تیر

موتو X4 یکی از 3 گوشی هوشمند معرفی نشده‌ای است که احتمال رونمایی از آن در اواخر این ماه میلادی وجود دارد. نام این 3 دستگاه موتو Z2 فورس، موتو G5S پلاس و موتو X4 است.

امروز اطلاعات جدیدی از موتو X4 منتشر شده که براساس آن انتظار داریم این دستگاه میان‌رده اندرویدی قیمتی برابر با 325 دلار داشته باشد. ظاهرا موتورولا از این مدل در تاریخ 9 تیر رونمایی خواهد کرد، البته نباید انتظار عرضه آن به بازار در همان روز معرفی را داشته باشیم. علاوه‌بر تاریخ معرفی، می‌دانیم این دستگاه از بدنه شیشه‌ای و دوربین اصلی دوگانه بهره می‌برد.

موتو x4

مشخصات فنی این گوشی هوشمند را پردازنده کوالکام اسنپدراگون 660، باتری 3800 میلی‌آمپری همراه با پشتیبانی از نسخه سوم شارژ سریع کوالکام، نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن 1080p و باتری غول‌پیکر 3800 میلی‌آمپری تشکیل می‌دهند. یکی از قابلیت‌های خوب این مدل، بهره‌مندی از استاندارد IP68 بوده که باعث مقاومت آن در برابر آب و گرد و غبار می‌شود.

براساس دعوت‌نامه‌ای که موتورولا ارسال کرده، این شرکت در تاریخ 31 خرداد مراسمی را در کشور برزیل برگزار خواهد نمود. هنوز اطلاعی از دستگاهی که موتورولا قصد معرفی آن را دارد، در اختیار ما قرار نگرفته است.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH