پرچم‌دار سونی اکسپریا XZ پریمیوم تا آخر هفته وارد بازار ایران می‌شود

طبق اعلام سونی موبایل و همان طور که پیش از این در خبرها پیش بینی شده بود، تا آخر همین هفته پرچم‌دار جدید هوشمند سونی، Xperia XZ Premium برای فروش وارد ایران می‌شود.

تلفن جدید هوشمند سونی یعنی Xperia XZ Premium  موفق به دریافت بیش از 30 جایزه صنعت در سطح جهان شده و تنها گوشی هوشمند در جهان است که قابلیت دوربین Motion Eye را دارد. از دیگر قابلیت قابل ملاحظه آن، فیلم‌برداری بسیار آهسته با سرعت 960 فریم بر ثانیه، 4 برابر آهسته‌تر از دیگر گوشی‌ها، برای اولین بار در یک گوشی هوشمند است. دوربین این گوشی، جزئیاتی را به تصویر می‌کشد که از چشم انسان پنهان می‌ماند.

نمایشگر 5.5 اینچی با وضوح 4K HD برای نخستین بار است که در گوشی‌های هوشمند عرضه شده است. این تکنولوژی از تلویزیون‌های مدل BRAVIA سونی برداشت شده است. شما می توانید در حالی که با گوشی در دست خود روی مبل استراحت می‌کنید، تجربه‌ای عالی با 4K HDR داشته باشید.

از دیگر قابلیت‌های این گوشی هوشمند می توان به سرعت فوق العاده بالای دانلود، طراحی حلقوی خیره کننده، پشرفته‌ترین پردازنده یعنی اسنپدراگون 835 و بسیاری قابلیت های هوشمند دیگر نام برد.

حال که تنها چند روز تا عرضه رسمی این گوشی به بازار کشورمان زمان باقی مانده است، بایستی منتظر بمانیم و ببینیم که پرچم‌دار سونی، با چه استقبالی از سوی خریداران روبه‌رو خواهد شد.

2 در مورد “پرچم‌دار سونی اکسپریا XZ پریمیوم تا آخر هفته وارد بازار ایران می‌شود”

  1. از امروز در شیراز و سایت معتبر تکنولایف
    با گارانتی رسمی کامتل قابل خرید هست
    با قیمت بسیار مناسب ۲.۵میلیون تومانی
    و کارت هدیه ۳۰۰ هزار تومنی
    که قیمت نهایی
    ۲.۲۰۰.۰۰۰ تومان در میاد
    که فوق العادس

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH