فاش شدن اطلاعات جدیدی از آی‌فون‌ 7S و آی‌فون 8

مدیرعامل شرکت تولیدکننده ویسترون، شرکتی که وظیفه تولید آی‌فون 7S پلاس را با همکاری فاکسکان برعهده دارد، اطلاعات جدیدی را در رابطه با آی‌فون‌های تولیدی در سال 2017 منتشر نموده است. همان‌گونه که می‌دانید اپل امسال علاوه‌بر دو مدل آی‌فون 7S و آی‌فون 7S پلاس، از یک دستگاه ویژه با نام آی‌فون 8 نیز رونمایی خواهد کرد.

شارژ وایرلس

مدیرعامل ویسترون، رابرت هوانگ، در مصاحبه‌ای با خبرنگاران بعد از جلسه سالانه خود با سهام‌داران فاش کرد که فرآیند مونتاژ آی‌فون‌های امسال با وجود اضافه شدن ویژگی شارژ بی‌سیم تغییر چندانی نخواهد داشت. اگرچه فرآیند تولید این مدل‌های جدید با تغییر همراه نخواهد بود ولی چنین موضوعی در رابطه با آزمایش‌های صورت گرفته بر روی آن‌ها صادق نیست.

علاوه‌بر ویژگی شارژ وایرلس، این دیوایس‌ها دارای استاندارد IP68 خواهند بود که مقاومت بیشتر آی‌فون‌های جدید در برابر آب و گرد و غبار را در پی دارد. شرکت ویسترون برای اطمینان از مقاومت دستگاه‌های موردنظر، آزمایش‌های مختلفی را بر روی آن‌ها انجام می‌دهد.

آی‌فون 8

یکی از دلایل تغییر استاندارد این مدل‌ها از IP67 به IP68 برای رقابت با گوشی‌های هوشمند تولیدی سامسونگ و ال‌جی در سال 2017 است. با افزوده شدن این استاندارد به آی‌فون 7S، آی‌فون 7S پلاس و آی‌فون 8، کاربران می‌توانند بدون نگرانی دستگاه خود را به مدت 30 دقیقه در عمق 1.5 متری آب رها کنند که به‌معنای بهبود 50 درصدی نسبت به آی‌فون 7 و آی‌فون 7 پلاس است.

این شرکت علاوه‌بر تولید آی‌فون 7S پلاس در کشور چین، وظیفه تولید آی‌فون SE و آی‌فون 6 را نیز در کشور هند برعهده دارد. دولت هند برای کاهش هزینه‌های واردات آی‌فون‌های تولیدی اپل، در فکر تغییر سیستم مالیاتی خود از ماه آینده میلادی است. این طرح جدید باعث کاهش هزینه واردات کالاهای ساخته شده به هند می‌شود که مسلما بر روی دستگاه‌های تولیدی توسط ویسترون در خاک این کشور تاثیر منفی خواهد داشت.

به‌نظر می‌رسد قابلیت شارژ وایرلس و استاندارد IP68 در تمامی آی‌فون‌های تولیدی سال 2017 وجود داشته باشد. برای آشنایی بیشتر با ویژگی‌های موجود در این 3 دستگاه جدید باید تا ماه سپتامبر (شهریور) صبر کنیم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH