معرفی بهترین کاستوم رام‌ها برای گوشی شما (این هفته: سونی اکسپریا Z3)

بعد از یک وقفه کوتاه دوباره با سری مطالب معرفی بهترین کاستوم رام‌ها برای گوشی اندرویدی شما، همراه‌تان هستیم. از امروز طبق روال گذشته و به صورت هفتگی این سری مطالب را برای‌تان منتشر خواهیم کرد.

اگر از کاربران جدید آی‌تی‌رسان هستید، بهتر است بدانید که هر هفته باتوجه درخواست شما که از طریق بخش دیدگاه‌ها آن را به گوش ما می‌رسانید، بهترین کاستوم رام‌های موجود برای تلفن همراه‌تان را به شما معرفی می‌کنیم. در این معرفی لینک دانلود کاستوم رام‌ هم قرار می‌دهیم تا بتوانید به آسانی اقدام به دانلود و نصب آن بکنید.

از طریق این لینک می‌توانید به تمامی مطالب منتشر شده در این زمینه دسترسی داشته باشید. اگر نام تلفن‌ همراه شما در این بخش نبود، حتما نام و مدل آن را از طریق قسمت دیدگاه‌ها ارسال کنید. در ابتدا به چند سوال مهم که شاید پرسش شما هم باشد، پاسخ می‌دهیم.

  • چرا باید کاستوم رام نصب کنم؟

مطمئنا بعد از یک مدت استفاده از گوشی هوشمندتان، به فکر ایجاد یک‌سری تغییر و تحول در آن خواهید افتاد. این تغییر و تحول می‌تواند در بخش ظاهری با استفاده از قاب‌ها و لوازم تزیینی از قبیل باشد و در بخش داخلی با نصب لانچر‌ها و کاستوم رام‌ها انجام بگیرد. با نصب لانچر شما تنها ظاهر رابط کاربری را آن هم به صورت بسیار ابتدایی تغییر خواهید داد؛ در صورتی که توسط کاستوم رام‌ها علاوه بر بخش ظاهری که حتی در ریزترین قسمت‌ها خواهد بود، عملکرد و کارایی دستگاه‌تان را هم ارتقا می‌دهید.

  • آیا من هم می‌توانم از کاستوم رام استفاده کنم؟

همه افراد می‌توانند برای تلفن هوشمندشان کاستوم رام نصب کنند، اما بهتر است طبق اولویتی که در ادامه توضیح می‌دهیم اقدام به انجام این کار بکنید:

  1. همه کسانی که از پرچمداران قدیمی (حداکثر تا 4 سال پیش) استفاده می‌کنند.
  2. همه کاربران گوشی‌های میان‌رده (در صورت موجود بودن کاستوم رام مربوط به گوشی)
  3. همه کاربران گوشی‌هایی که یک محدودیت دست‌وپاگیر (مثل کم بودن حافظه داخلی، حافظه رم در کنار سنگین بودن رابط کاربری) برای‌شان وجود دارد.
  • آیا نصب کاستوم رام برایم مشکل‌ساز می‌شود؟

اگر مراحل نصب را دقیق طی کنید و به هماهنگی مدل گوشی با کاستوم رام توجه کنید، هیچ‌گاه دچار مشکل نخواهید شد. حتی اگر هم مشکلی برای‌تان به‌وجود بیاید می‌توانید به راحتی با فلش رام رسمی، به حالت اولیه بازگردید. البته این را هم بدانید که عواقب استفاده نادرست از این آموزش‌‌ کاملا برعهده خودتان خواهد بود. آموزش کلی نصب کاستوم رام را می‌توانید از این لینک دنبال کنید.

امروز به سراغ یکی از پرچمداران محبوب سال 2014 ساخته کمپانی سونی رفته‌ایم که کاربران زیادی همچنان از آن استفاده می‌کنند و شاید به‌دنبال یک تغییر و تحول در آن باشند. در ادامه با معرفی بهترین کاستوم رام‌ها برای گوشی سونی اکسپریا Z3 همراه شما هستیم.

کاستوم رام CarbonROM

همان‌طور که مطلع هستید آخرین آپدیت اندرویدی که برای گوشی اکسپریا Z3 توسط کمپانی سونی منتشر شده، اندروید 6.0 یا همان مارشمالو بوده است. اما شما می‌توانید با استفاده از کاستوم رام CarbonROM به‌راحتی اندروید نوقا را به گوشی اکسپریا Z3 خود بیاورید. این کاستوم رام برپایه اندروید خام بوده و ثبات مناسبی دارد. آخرین آپدیت و پشتیبانی از این رام مربوط به تاریخ 28 مه سال 2017 بوده که نشان‌دهنده پشتیبانی خوب سازندگانش است.

تعدادی از ویژگی‌های خاص رام CarbonROM به شرح زیر است:

  • برپایه اندروید نوقا
  • سبکی رابط کاربری و حجم کم اشغال شده توسط رام
  • افزایش سرعت کلی دستگاه و بهبود عملکرد آن
  • بهبود مدیریت رم گوشی
  • افزایش شارژدهی گوشی

رام CarbonROM را می‌توانید از طریق این لینک برای سونی اکسپریا Z3 خود، دانلود کنید. پیش از دانلود از هماهنگ بودن مدل گوشی با رام اطمینان پیدا کنید.

کاستوم رام MIUI 8

MIUI یکی از رام‌های محبوب در دنیای اندروید بوده که بر روی گوشی‌‌های شیائومی به صورت پیش‌فرض قرار گرفته است. خوشبختانه این رام در نسخه 8 برای گوشی اکسپریا Z3 موجود بوده و شما می‌توانید آن را به صورت رایگان بر روی گوشی خود نصب کنید. MIUI 8 برپایه اندروید مارشمالو است؛ اما قابلیت‌های فراوان آن باعث شده تا آن را به‌عنوان یک نقطه ضعف به‌حساب نیاورد.

تعدادی از ویژگی‌های خاص رام MIUI 8 به شرح زیر است:

  • برپایه اندروید 6.0.1
  • رابط کاربری بسیار زیبا
  • قابلیت‌های نرم‌افزای متعدد
  • بهبود عملکرد کلی دستگاه

رام MIUI 8 را می‌توانید از طریق این لینک برای سونی اکسپریا Z3 خود، دانلود کنید. پیش از دانلود از هماهنگ بودن مدل گوشی با رام اطمینان پیدا کنید.

کاستوم رام PixN Rom

یکی دیگر از رام‌هایی که اندروید نوقا را به اکسپریا Z3 شما خواهد آورد و تغییرات قابل توجهی را در آن ایجاد می‌کند، PixN Rom است. این کاستوم رام برپایه اندروید 7 بوده و از تمامی قابلیت‌ها و امکانات موجود در اندروید نوقا پشتیبانی می‌کند. حجم کم این کاستوم رام باعث می‌شود تا شاهد بهبود عملکرد کلی دستگاه وسرعت آن باشید.

تعدادی از ویژگی‌های خاص رام PixN Rom به شرح زیر است:

  • برپایه اندروید 7
  • دسترسی به تمامی قابلیت‌های اندروید نوقا
  • افزایش شارژدهی گوشی
  • بهبود عملکرد کلی دستگاه

رام PixN Rom را می‌توانید از طریق این لینک برای سونی اکسپریا Z3 خود، دانلود کنید. پیش از دانلود از هماهنگ بودن مدل گوشی با رام اطمینان پیدا کنید.

اگر به دنبال یک تغییر و تحول در گوشی‌تان هستید و یا می‌خواهید از مشکلات ابتدایی موجود در آن رهایی پیدا کنید، حتما به فکر نصب این کاستوم رام‌ها باشید. این کاستوم رام‌ها از میان تمامی رام‌های موجود برای سونی اکسپریا Z3  گلچین شده و برای شما قرار گرفته‌اند.

در بخش دیدگاه‌ها می‌توانید مدل تلفن هوشمندتان را ذکر کنید تا در هفته‌های بعد، بهترین کاستوم رام‌های مناسب برای آن را به شما معرفی کنیم.

2 در مورد “معرفی بهترین کاستوم رام‌ها برای گوشی شما (این هفته: سونی اکسپریا Z3)”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH