امکان ویرایش پست‌ها به اینستاگرام افزوده شد

instagram1

به‌روزرسانی روز گذشته اینستاگرام با بهبودهایی در بخش‌های مهم آن همراه بوده است که می‌توان گفت پس از به‌روزرسانی چند ماه قبل که امکان شخصی سازی فیلترها اضافه شده بود، این به‌روزرسانی بزرگ‌ترین در چند ماه اخیر اینستاگرام است.

instagram11

قبل از این به‌روزرسانی اگر در ارسال پست غلط املایی یا اشتباه تایپی داشتید، می‌بایست پست را پاک کرده و مجددا ارسال می‌کردید، اما اکنون امکان ویرایش پست ارسال شده پس از ارسال برای کاربران این نرم افزار فراهم شده است. در بخش Explore اینستاگرام نیز تغییراتی جهت بهبود عملکرد یافتن دنبال کننده‌ها با تقسیم به دو بخش People و Photos و هم‌چنین تغییر آیکون آن پدید آمده است.

instagram

اگر شما تاکنون از اینستاگرام استفاده نکرده‌اید یا قصد دارید به‌روزرسانی این برنامه را سریع‌تر دریافت کنید، می‌توانید از طریق لینک‌های زیر به بخش مربوط آن در فروشگاه مرتبط با سیستم عامل خود رفته و این نرم افزار را دانلود نمایید.

 اینستاگرام در Google Play

 اینستاگرام در iTunes

23 در مورد “امکان ویرایش پست‌ها به اینستاگرام افزوده شد”

  1. سلام خسته نباشید میخواستم بدونم راهی هست واسه اینکه پست مون رو عوض کنیم بدون اینکه بخوایم دیلیتش کنیم یعنی لایک هامون باقی بمونن فقط عکس تغییر کنه؟

    6
    32
  2. سلام چگونه میشه وقتی یک پستی را دراینستا گرام گذاشتیم مجدداآن پست را ارسال کنیم بدون آنکه لایک های آن حذف شود یا اینکه تاریخ آن بروزرسانی شود؟

    1
    19
    1. چون آخرین بازدید خودتونو در تنظیمات غیر فعال کرده‌اید ،آخرین بازدیدتونو فعال کنید درست میشه

  3. سلام امکانش هست بعد از فرستادن عکسها اونارو جابجا کنیم مثلا عکس دومی بیاد جای اولی ممنون میشم کمکم کنید

    14
  4. سلام.چندتاعکس دارم میخوام تاریخشوپاک کنم یاخط بکشم روش یاچیزی روی تاریخ بنویسم.ممکنه؟نمیخوام پست و پاک کنم و دوباره بذارم؟

    1
    1
  5. سلام من چطور میتونم بدون اینکه لایک ها و کامنتها حذف بشن کپشن پستم رو ادیت کنم؟آیا اینستاگرام این قابلیتو داره؟ممنون میشم پاسختون برام ایمیل کنید

  6. سلام و خسته نباشید، من یه عکس تو اینستا گذاشتم که از کنار یکم اضافه داره میخواستم بدونم آیا میشه اضافشو برید؟؟

  7. ایا هیچ راهی وجود نداره که همون طور که میشه متن پست رو ویرایش و تغییر داد عکس پست شده رو هم ویرایش یا جا بجا کرد.

    4
    22

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH