تصاویری از محصول جدید اچ‌تی‌سی با اسپیکر‌های جالب به‌بیرون درز کرد!

هر روز حداقل 3 شایعه را در خصوص محصولات مختلف مطالعه می‌کنیم که میان‌رده،‌پرچم‌دار و… نیز در میان آ‌ن‌ها جای می‌گیرند. امروز نیز تصاویر محصول جدید دیگری به بیرون درز کرده است که کمی عجیب و متفاوت از سایر محصولات کمپانی اچ‌تی‌سی است.

HTC-new-BoomSound-grill-1

در اغلب محصولات اچ‌تی‌سی دو اسپیکر در بخش بالا و پایین گوشی جای میگیرند، این دستگاه نیز چنین چینشی دارد اما در واقع شکل اسپیکر‌ها متفاوت و جالب است و تاکنون چنین طراحی‌ای را در سری وان و یا دیزایر این شرکت مشاهده نکرده‌ایم.

البته تقریبا مطمئن هستیم که این طراحی مربوط به پرچم‌دار این شرکت با نام وان m9 نیست. زیراکه بر اساس شایعاتی که تا امروز منتشر شده است، اسپیکر‌های وان m9 در بخش بالا و پایین دستگاه بسیار نازک هستند و تقریبا به قاب دستگاه چسبیده‌اند.

چندی پیش خبری منتشر شده بود که در آن به معرفی 8 محصول در سال 2015 از سوی اچ‌تی‌سی اشاره می‌شد. پس این دستگاه نیز یکی از آن 8 اسمارت فون این شرکت است که به احتمال زیاد بعد از وان m9 معرفی و روانه بازار خواهد شد. فعلا هیچ اطلاعاتی از سخت افزار و حتی نام این دستگاه نداریم اما احتمال می‌رود با نزدیک شدن به زمان معرفی آن‌ها اطلاعات بیشتری از این محصول را شاهد باشیم.

2 در مورد “تصاویری از محصول جدید اچ‌تی‌سی با اسپیکر‌های جالب به‌بیرون درز کرد!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH