فروردین ماه سال آینده شاهد ال‌جی G4 خواهیم بود!

تقریبا مطمئن بودیم که ال‌جی پرچم‌دار خود را در نمایشگاه جهانی موبایل 2015 معرفی نخواهد کرد و شاهد پرچم‌دارانی از سوی سامسونگ، سونی و اچ‌تی‌سی در این نمایشگاه خواهیم بود. ال‌جی با تولید G3 توانست محبوبیت خوبی را در میان کاربران به دست آورد و اکنون انتظار می‌رود نسخه جدید آن که ال‌جی G4 نامیده می‌شود محصولی زیبا،‌ شکیل و قدرتمند باشد.

LG G3 Review (56)

یکی از مزیت‌های که ال‌جی G3 را دوست داشتنی می‌کرد صفحه نمایش QHD آن بود که در زمان خود تقریبا کمتر شاهد چنین محصولاتی بودیم. به‌طور حتم ال‌جی در پرچم‌دار جدید خود نیز یک صفحه نمایش با کیفیت قرار خواهد داد و انتظار باتری قدرتمندتر را نیز در این محصول داریم.

حال یکی از رسانه‌های کره‌ای در طی خبری زمان معرفی ال‌جی G4 را ماه آوریل (فروردین/ادیبهشت) اعلام کرده‌اند و عدم حضور این پرچم‌دار را در نمایشگاه MWC بارسلونا تایید شده است و احتمالا ال‌جی در این نمایشگاه تمرکز زیادی بر روی میان‌رده‌ها و سایر محصولات خواهد داشت.

با وجود اینکه تاکنون مشخصات دقیقی از ال‌جی G4 منتشر نشده است و حتی تصاویری از آن را نیز ندیده‌ایم اما انتظار می‌رود این محصول از پردازنده اسنپ دراگون 810 به همراه 3 گیگابایت حافظه رم استفاده کند و شاهد مشخصات قدرتمند دیگری بر روی این پرچم‌دار کره‌ای باشیم. به‌طور حتم تا فروردین ماه و زمان معرفی این محصول اطلاعات بیشتری نیز در خصوص آن منتشر خواهد شد که می‌توانیم تا حدودی با G4 آشنا شویم. پس با آی‌تی‌رسان همراه باشید.

3 در مورد “فروردین ماه سال آینده شاهد ال‌جی G4 خواهیم بود!”

  1. ●▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬ ♔ PEsaRE BaD ♔ ▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬●

    جالبتر وقتی میشه نسخه استایلوس این گوشی بیاد با قلم جادویش البته اگه سخت افزارو پایین نیاره!!! کاش میشد ارتقا سیستم داد تلفن همراهارو پس پروژه گوگل که میشد همه چی گوشی عوض کرد کی میاد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH