بهترین گوشی‌های سونی در بازار برای خرید شما!

سونی، نامی است که همیشه برای علاقه‌مندان به حوزه فناوری آشناست. از گذشته‌های دور که تلویزیون‌های 14 اینچ تولید می‌کرد تا این روزها که اسمارت فون‌های باریک 5 اینچی تولید می‌کند!

سونی در سال 2014، اقدام به معرفی دو پرچم‌دار کرد که در نوع خود جالب بود. این کمپانی در یک برنامه ریزی عجولانه تصمیم گرفت تا هر 6 ماه، یک پرچم‌دار وارد بازار اسمارت فون‌ها کند. به همین دلیل سال 2014 را با این برنامه جلو رفت.

اما خیلی سریع ایرادات این برنامه ریزی را فهمید و به نظر می‌رسد که دیگر تمایلی به ادامه این راه ندارد. حال کنفرانس جهانی موبایل در راه است و هر کمپانی معتبری برنامه‌های خاص خود را برای سورپرایز کردن مخاطبین دارد.

تصمیم گرفتیم تا بهترین اسمارت فون‌های اندرویدی سونی را که این روزها می‌توانید از بازار تهیه کنید برای شما معرفی کنیم!

پرچم‌دار

سونی Xperia Z3

اکسپریا Z3 پرچم‌دار کمپانی سونی است. یک محصول بسیار زیبا که بدنه فلزی آن بین دو تکه از شیشه پیچیده شده است!

این محصول بدون شک یکی از باریک‌ترین پرچم‌داران اندرویدی به حساب می‌آید (7.3 میلی‌متر). صفحه نمایش 5.2 اینچی با وضوح FHD، دوربین 20 مگاپیکسلی سونی در کنار اسنپدراگون 801 و 3 گیگابایت رم شما را از هر چیزی بی‌نیاز می‌کند.

اگر مشکل مالی ندارید و دنبال یک پرچم‌دار خاص می‌گردید، حتما Z3 را انتخاب کنید. قیمت این محصول در بازار چیزی در حدود 2 میلیون تومان است.

Sony-Xperia-Z3 (1)

مینی اسمارت فون

Xperia Z3 Compact

یک اسمارت فون خوش هیکل و بامزه با طراحی کاملا شبیه به نسخه اصلی! صفحه نمایش Z3 Compact دقیقا 4.6 اینچ است که با یک حاشیه نرمال و طراحی زیبا، یکی از بهترین مینی اسمارت فون‌های بازار به‌شمار می‌رود.

اسنپدراگون 801 به همراه 2 گیگابایت رم و اندروید 4.4، به شما می‌گوید که تقریبا از همه چیز بی‌نیاز هستید! این زیبای کوچک را می‌توانید با قیمتی در حدود 1 میلیون و 600 هزار تومان از بازار تهیه کنید.

8--Sony-Xperia-Z3-Compact---20.7MP

میان رده

Xperia T3

شاید بخواهید کمتر هزینه کنید، ولی همچنان سونی مد نظر شما باشد! خب ایرادی ندارد، می‌توانید به سراغ یک گزینه دیگر برویم. محصولی 5.3 اینچی، با وضوح صفحه نمایش HD، پردازنده اسنپدراگون 400 همراه با 1 گیگابایت رم، یک دوربین 8 مگاپیکسلی در عقب و 1.1 مگا پیکسلی در جلو!

این میان رده سونی را می‌توانید با قیمت زیر یک میلیون تومان از بازار تهیه کنید.

Xperia T3 Review (24)

خوش قیمت

Xperia M2 Aqua

به سراغ محصولات ساده‌تر و خوش قیمت سونی می‌رویم. این محصول ضد آب بوده و با دریافت لایسنس IP68 به شما کمک می‌کند تا عمق 1.5 متری برای 30 دقیقه همراه با اسمارت فون خود شنا کنید.

صفحه نمایش این محصول 4.8 اینچ بوده و از وضوح متوسط 540 در 960 پیکسل بهره می‌برد. پردازنده اسنپدراگون 400 به همراه 1 گیگابایت رم و یک دوربین 8 مگاپیکسلی از دیگر مشخصات M2 Aqua است.

این غواص را می‌توانید با قیمتی نزدیک به 800 هزار تومان از بازار تهیه کنید!

Sony-Xperia-M2-Aqua

18 در مورد “بهترین گوشی‌های سونی در بازار برای خرید شما!”

  1. سونی واقعا خوش قیمتن گوشیاش.

    تی2 الترا که از همه نظر تو میانرده ها فوق العاده س.

    به نظرم چیزی از زد2 کم نداره بر استفاده روزمره…

  2. behtar bod az xperia E1 dual k b nazaram nesbat b qeymatesh ye goshoye vaqaan khobe . va baraye kesayi k ziyad tamoyol b hazine kardan nadaran vaqaan ye entekhab khob b nazar miyad ro moarefi mikardid

  3. همیشه بهترین مشاوره های خرید مال آی تی رسان هستش – بهترین گوشی سونی الان از لحاظ ارزش خرید نسبت به امکاناتش z2 هست سخت افزار یک پرچمدار با قیمتی تقریبا میان رده !

  4. من خودم Xperia Z3 Compact رو حدود 2 ماه دارم . وقعا عالیه . حتی یک بار هم لگ یا هنگ نکرده. یک و چارصد و پنجاه گرفتم.

  5. واقعا کار سونی حرف نداره هم داخل پشتیبانی موبایل هاش و هم داخل سخت افزار های موبایل هاش که دارند واقعا می ارزه گوشی هاشو بخری

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH