بهترین و بدترین اسمارت فون‌های سامسونگ تا به امروز!

samsung-banner

شما هرچه بخواهید می‌توانید از سامسونگ درخواست کنید، اما نمی‌توانید بگویید چه چیز را دوست ندارید؛ چون سامسونگ کار خودش را می‌کند! این کمپانی طی این سال‌ها صدها گوشی تلفن همراه را تولید و به بازار عرضه کرده است! سایت فون آره‌نا، در یکی از مقالاتش، اقدام به بررسی برخی از محصولات این کمپانی کرده است. طبیعی‌ست که هر تولید کننده‌ای، در دوران فعالیتش بالا و پایین زیاد داشته باشد.

در میان این محصولات، دستگاه‌هایی دیده می‌شوند که خیلی زود از یادها رفته‌اند و در مقابل گجت‌هایی هستند که سال‌ها در دستان هواداران این برند کره‌ای، حضور داشته‌اند. در این مقاله، سایت فون آره‌نا سعی کرده است تا 5 گوشی برتر سامسونگ از دیدگاه خود و امتیازاتی که به این محصولات داده است را معرفی کرده و سپس به زاویه مخالف رفته و 5 نمونه از بدترین تولیدات این کمپانی از لحاظ امتیازات داده شده را بررسی کند.

البته با توجه به تعداد زیاد محصولات این کمپانی، در این مطلب فقط به محصولاتی اشاره شده است که از پلتفرم اندروید بهره برده‌اند. خب! با هم به سراغ این لیست عجیب و غریب می‌رویم!

bestof

بهترین‌های سامسونگ

Samsung Galaxy Nexus

امتیاز ثبت شده: 9.5 از 10

یک صفحه نمایش عالی، عملکردی بی نظیر و تجربه بی نقص اندروید باعث شد تا گلکسی نکسوس سامسونگ یکی از بهترین محصولات سال 2011 باشد. شاید با کمی ارفاق بتوان این محصول را یکی از بهترین تولیدات سامسونگ تا کنون نیز دانست. این اسمارت فون توانست در بررسی به امتیاز فوق العاده 9.5 از 10 برسد که در جای خود بسیار عالی‌ست!

تنها ایراد این محصول را می‌توان طراحی ساده و البته کیفیت فیلم‌های ضبط شده دوربین آن دانست.

Samsung-GALAXY-Nexus-2

Samsung Epic 4G

امتیاز ثبت شده: 9.5 از 10

یکی از بهترین تولیدات سامسونگ که از یک صفحه کلید QWERTY عالی بهره می‌برد Epic 4G بود. این محصول با یک صفحه نمایش Super AMOLED، عمر باتری فوق العاده و کارایی بیش از حد انتظار عرضه شود. به همین دلیل می‌توان این اسمارت فون را یکی از بهترین تولیدات سال 2010 دانست. Epic 4G توسط اپراتور Sprint به طور ویژه‌ای عرضه شد و با شرایط خاص توانست امتیاز 9.5 از 10 را از آن خود کند.

Samsung-Epic-4G-4

Samsung Galaxy S III

امتیاز ثبت شده: 9.3 از 10

سومین کهکشان سامسونگ نسبت نسل قبلی‌اش یعنی S II بسیار متفاوت شده بود. بسیاری از علاقه‌مندان این حوزه، گلکسی اس 3 را یک محصول استاندارد مبتنی بر پلتفرم اندروید در سال 2012 می‌دانستند. به همین دلایل، S3 توانست امتیاز 9.3 از ده را کسب کند!

Samsung-Galaxy-S-III-3

Galaxy S4

امتیاز ثبت شده: 9.3 از 10

بله! سامسونگ بازهم با بهره گیری از پلاستیک چهارمین کهکشان خود را روانه بازار کرد. محصولی که در کنار این ایراد کمی دچار کیفیت صدای مکالمه نیز بود؛ اما این محصول با ویژگی‌های مفیدی که همراه خود داشت، توانست جای خود را در دل کاربران باز کند.

امتیاز 9.3 از 10 خود گواه رای بالای کاربران و منتقدین به این محصول است.

Samsung Galaxy S4 - Dynamic

Samsung Galaxy Note 4

امتیاز ثبت شده: 9.3 از 10

نوت 4، با تمام ویژگی‌های مثبت اش یک محصول خیره کننده و سورپرایز کننده نبود!

این محصول با صفحه نمایش Super AMOLED خود، در کنار قدرت بالا و دوربین خارق العاده اش، توانست به یکی از بهترین محصولات سال 2014 بدل شود. هم اکنون نوت 4 در برخی از جهات رقیبی ندارد!

samsung-galaxy-note-4-02

worst

بدترین‌های سامسونگ

Samsung Galaxy Grand Neo

امتیاز ثبت شده: 5 از 10

اگر بخواهیم صادقانه حرف بزنیم، باید بگوییم به هیچ وجه از این محصول عجیب سامسونگ خوشمان نیامد! شاید بخواهید بدانید چرا؟

این محصول با یک صفحه نمایش ضعیف، حاشیه‌های بسیار زیاد در اطراف آن، کیفیت پایین فیلم برداری و … عرضه شده بود. آیا می‌خواهید باز هم ادامه دهیم؟ تازه ما فکر می‌کنیم موقع بررسی این محصول حالمان خیلی خوب بوده است که Grand Neo توانسته است به امتیاز 5 برسد!

Samsung-Galaxy-Grand-Neo-5

Samsung Galaxy Exhibit

امتیاز ثبت شده: 5 از 10

این محصول با یک باتری قدرتمند و …! تنها همین ویژگی عرضه شد! در واقع سایر مشخصات این اسمارت فون شما را از هر جهت ناامید می‌کرد. صفحه نمایش بسیار ضعیف، بدنه پلاستیکی و بی کیفیت و نهایتا عملکرد سخت افزاری بسیار بد که بدترین قسمت آن بود! الان که فکر می‌کنیم، متوجه می‌شویم همین امتیاز نیز برای این محصول زیاد بود!

Samsung-Galaxy-Exhibit-3

Samsung DoubleTime

امتیاز ثبت شده: 4 از 10

اصلا نمی‌دانیم این اسمارت فون برای چه تولید شد؟! یک محصول پایین رده، با امکاناتی بسیار پایین که تاکنون از سامسونگ دیده شده است! اندروید با آن همه ویژگی اش، در این محصول به یک سیستم عامل آزار دهنده و بد اخلاق تبدیل شده بود!

Samsung-DoubleTime-2

Samsung Gravity Smart

امتیاز ثبت شده: 4 از 10

اگر معتقدید که این محصول سامسونگ، گزینه خوبی در تولیدات این کمپانی کره‌ای به حساب می‌آید، باید با کمال احترام بگوییم که از اسمارت فون هیچ چیز نمی‌دانید!

صادقانه بخواهیم بررسی کنیم، باید بگوییم کی بورد فیزیکی و QWERTY این محصول بد نبود، اما طراحی بد، کیفیت بدتر بدنه و عملکرد بسیار ضعیف این محصول باعث شد تا امتیاز 4 آن‌هم با ارفاق به این محصول داده شود.

Samsung-Gravity-SMART-0

Samsung Dart

امتیاز ثبت شده: 4 از 10

تنها نکته Dart سامسونگ، قیمت مناسب آن بود! البته هنوز معلوم نیست چند کاربر نگون بخت گول این قیمت را خورده‌اند! همین توضیح برای این محصول سامسونگ کافی است.

Samsung-Dart-4

28 در مورد “بهترین و بدترین اسمارت فون‌های سامسونگ تا به امروز!”

  1. باباچی میگید. برین امکانات سامسونگ روبینیو بعدش برین هواوی روبینین.سامسونگ گوشی خیلی بالانداره بعدشم قیمتشودرنظربگیر. بعدشم هواوی میاد گوشی میده باامکانات خیلی بالاباقیمت پایین تازه گوشی های سامسونگ چقدرهنگ میکنن ولی هواوی اصلا هنگ نمی کنه. اصلا نمیشه سامسونگ روباهواوی مقایسه کردچون هواوی خیلی بهتره.آهای شمایی که میگین سامسونگ بهترینه. بهترینه چون تواین جاافتاده. ولی ازنظر امکانات وسخت افزاری وطراحی و…. خیلی هواوی عقب افتاده.

    1. حالت خوبه بابا همه گوشی های سامسونگ خوبه فقط استار پلاس و… چندتا خوب نیست منم نکسوس دارم اما خوبه شاید توبلد نیستی استفاده کنی ولی سهراب همه ی گوشی های سامسونگ در کل خوبن

  2. به نظر من بدترین سامسونگ s5
    پرچم دار سامسونگ با این همه ایراد!!!
    نه این که از رو تعصب برندی بگم نه خودم S5 دارم که میگم
    گوشی ساده دستتون بگیرین امS5 نخرین که پولتون رو تو جوب ریختین

    1. DR.SYMON چرا چرت و پرت میگی من گلکسی اس ۵ دارم بهترین گوشی من دوسال دارم از این گوشی استفاده میکنم هیچ لگ کندی ازش ندیدم با این که بدنه ی پلاستیکی داره ولی با کیفیته. با انداختن یه گارد محافظ آی فیس گوشی محکمتر میشه. با تشکر

  3. طراحی نکسوس که یه کمی خوبه اون ماجراش فرق میکنه غیر از نکسوس 6 رو همه گوگل طراحی کرده البته اونم به نظر از نظر قیافه از تمامی نکسوسها پایینتره!
    خلاقیت و طراحی سامسونگ یعنی پشت گوشیاش! خیاطی و چرم مصنوعی! برجستگیهای متعدد جدا از دوربین! تمام دگ!

  4. نوت 4 خیلی خوبه
    ولی آی تی داره میگه هر گوشی در اون موقعی که ساخته شده بود چجوری بوده و مردم چقدر ازش راضی بودند

  5. علی یوردخانی

    سامسونگ گوشی های درجه یکی تولی نمیکنه ولی به نظرم بیشتر از شرکت های دیگه به ایرانی ها احترام میزاره

  6. ●▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬ ♔ PEsaRE BaD ♔ ▬▬ஜ۩۞۩ஜ▬▬●

    سامسونگ بجای ساختن گوشی پشت سرهم یکم طراحی و خلاقیت خرج کنه رو گوشی هاش

  7. بهترین گوشی که سامسونگ ساخته بی شک note4 هست و در بین ساخته های سامسونگ هم بهترین طراحی رو داره !

      1. همه شرکت ها افتادن دنباله یه طراحی که اختصاصی خودشونه پس سامسونگ هم از این قضیه مستثنا نیست البته سامسونگ در حال تلاش برای تغییر طراحیه که این خودش یک امتیاز مثبت محسوب میشه

  8. به نظرم گلکسی نکسوس بیشتر از اینکه دوربینش ایراد داشته باشه باطریش مشکل داشت خیلی ضعیف بود با کار سنگین کمتر از هشت ساعت دووم میاورد

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH