به تماشای برترین تصاویر ثبت شده توسط گلکسی نوت 4 بنشینید!

در طول سه سال گذشته برای عکاسی‌های خانگی، دوربین‌های کامپکت بهترین گزینه بودند اما در طول این مدت ورق بازی برگشت و حال اسمارت فون‌ها تبدیل به رقیبی قدر برای دوربین‌های کامپکت شده‌اند و تصاویر بسیار خوبی را نیز ثبت می‌کنند.

در میان اسمارت فون‌های مختلف، نام پرچم‌داران و محصولات سامسونگ نیز همیشه شنیده می‌شود و می‌توان به قدرت دوربین این محصولات نیز پی برد. گلکسی S5 یکی از بهترین دوربین‌ها را در بین محصولات و هم رده‌های بازار دارد و نوت 4 این شرکت نیز با بهره‌گیری از همان دوربین تصاویر بسیار خوبی را ثبت می‌کند.

همیشه کاربران اسمارت فون‌ها، قدرت دوربین خود را با نشان دادن تصاویر زیبای ثبت شده توسط آن‌ها به رخ دوستانشان می‌کشند و اکنون نیز شاهد تصاویر زیبای دیگری هستیم که توسط گلکسی نوت 4، نماینده قدر سامسونگ ثبت شده است و قدرت این محصول در عکاسی را ثابت می‌کند. در ادامه از شما دعوت می‌کنیم تا به تماشای این تصاویر بنشینید.

Agentplant All-Almays arul512-(1) arul512 Grant-Fredericksen jagaticphotos Jean-Marle-NGaza Jose-Joseph laura-vigneau mar2jeter-(1) mar2jeter Mark-Valdez Pedro RG-Burke Scott-Vincent-(1) Scott-Vincent Tolga-Usakli usaf8402-(1) usaf8402

همان طور که مشاهده کردید تصاویر بسیار خوبی توسط گلکسی نوت 4 ثبت شده که باعث می‌شود دوست‌داران عکاسی به سوی این محصول روی بیاورند. نمی‌توان به سادگی برترین عکس در بین این 19 تصویر را انتخاب کرد، از دیدگاه شما کدام تصویر شایسته برترین بودن است؟

13 در مورد “به تماشای برترین تصاویر ثبت شده توسط گلکسی نوت 4 بنشینید!”

  1. واقعا کیفیت دوربین گلکسی نوت 4 عالیه بعضی از عکس ها واقعا قشنگ بود

    ممنون از سایت بسیار خوبتون

  2. کیفیت دوربین های سری note سامسونگ بی شک بهترین در تلفن های هوشمند است و گوشی Note4 گل سرسبد این خانواده است بی شک یکی از قویترین دوربین های روی این گوشی سواره!

  3. عکسای خوبی بودن…………
    عکاسشم عکاس خوبی بوده چون زاویه دیدهارو خیلی خوب انتخاب کرده .البته تو اکثر عکسا

  4. سیدعلی امیدوار

    به نظرم کیفیت ساختش به نسبت قیمتش می ارزد سامسونک بهترین گوشی ها با بهترین کیفیت دوربین سخت افزار مناسب را فراهم میاوردوحس خوبی به خریدار میدهد

  5. دوربین تو کیفیت عکس تاثیر به سزایی داره، اما تو زیبایی خیلی نه، نمیگم کلا بی تاثیره، ولی واقعا لازمه یه عکس خوب فقط رعایت المان ها و قانون های عکاسیه.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH