این تصویر قطعا مربوط به سامسونگ گلکسی S6 است! [به‌روز شد]

با نزدیک شدن به 10 اسفند ماه اخبار و شایعات بسیار زیادی در خصوص پرچم‌داران آینده کمپانی‌های مختلف منتشر می‌شود و این درحالی‌ست که هیچ کدام از این اخبار تایید شده نیستند و تنها در حد یک شایعه منتشر می‌شوند. اما خبری که امروز منتشر شده به اندازه زیادی رسمی است و توسط یک منبع رسمی و قدرتمند انتشار یافته.

گلکسی S6 یکی از اسمارت فون‌هایی است که انتظار می‌رود سامسونگ در طی کنفرانس رسمی خود آن را تحت عنوان پرچم‌دار جدید معرفی کند و احتمال می‌رود که این محصول یک نسخه خمیده نیز داشته باشد که گلکسی S6 اج نامیده خواهد شد. تاکنون شایعات زیادی در خصوص این دو محصول منتشر شده است و تقریبا مطمئن هستیم که سامسونگ در این اسمارت فون‌‌ها از بدنه فلزی استفاده کرده است و در نسخه خمیده نیز بر خلاف گلکسی نوت اج، صفحه در هر دو گوشه خمیده شده است و محدود به سمت راست نیست.

GALAXY-S6

امروز T-Mobile (اپراتور موبایلی) تصویری از این پرچم‌دار را در صفحه توئیتر خود منتشر کرده و در طی آن خبر از ورود این اسمارت فون داده است. اگرچه تصویر به خوبی ثبت شده است و تقریبا یک تیزر تبلیغاتی محسوب می‌شود اما در آن نمی‌توان نمای کلی گوشی را مشاهده کرد ولی همچنان در این تصویر نیز شاهد صفحه نمایش خمیده هستیم و بدنه دستگاه نیز از فلز تیره رنگ ساخته شده است.

T-Mobile در کنار این تصویر اطلاعات دیگری را منتشر نکرده است ولی حال تقریبا اغلب شایعات گذشته گلکسی S6 در خصوص طراحی تایید شده است و می‌دانیم که به‌طور حتم شاهد صفحه نمایش خمیده (در نسخه اج) و بدنه فلزی خواهیم بود. التبه در تصویری که امروز منتشر شده است، شکل کلی دستگاه شباهت بسیار زیادی به گلکسی نوت اج دارد. نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا زیباست؟

به‌روز رسانی: بعد از انتشار تصویر گلکسی S6 توسط اپراتور T-Mobile، اکنون اپراتور AT&T نیز دست به کار شده و تصویر قبلی را در رنگ جدید و از طرف خود منتشر کرده و اکنون کاملا مطمئن هستیم که این عکس مربوط به گلکسی S6 است.

galaxy-s6-at&t

8 در مورد “این تصویر قطعا مربوط به سامسونگ گلکسی S6 است! [به‌روز شد]”

  1. تا 10 اسفند صبر می کنیم بعد ذوق مرگ میشیم!! این سری اج واقعا یه نوآوری به تمام معناست برای سامسونگ و کلا گوشی های هوشمنده!!

  2. سامسونگ شورشو درآورده دیگه!
    قبلا جذاب بود ولی حالا طراحی تکراری با کمی تغیرات و قیمت دوبرابر هیچ جذابیتی نداره!

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH