شما بگویید من چیستم؟ (چیستان یازدهم)

man-chistam11

حال به مسابقه یازدهم رسیدیم تا حدس بزنید که چیستان امروز درباره چیست! اگر با شرایط کلی مسابقه می‌خواهید آشنا شوید، این صفحه را بخوانید. همچنین دقت داشته باشید برای شرکت در مسابقه، بایستی حتما در سایت ثبت نام بکنید (عضو شوید). این مسابقات در پانزده مرحله و به صورت روزانه برگزار خواهد شد. ساعت شروع، هر روز 17 بعد از ظهر است و شما تا فردا ساعت 12 ظهر فرصت دارید تا در مسابقه شرکت کرده و پاسخ خود را در کامنت‌ها قرار دهید. در این بین، در ساعاتی خاص به شما راهنمایی‌هایی برای حل مسابقه (در صورت دشوار بودن) می‌کنیم. ساعت قرار دادن راهنمایی‌ها مشخص نیست ولی مکان قرار گیری راهنما فقط در صفحه اینستاگرام آی‌تی‌رسان است.

مسابقه یازدهم: من چیستم؟

هر کسی که اول اسمم را می‌شنود، فکر می‌کند از جنگل فرار کرده‌ام اما خیلی هم شهری و باکلاسم! انقدر هم کلاسم بالاست که با ورودم به دنیای آی‌تی، تونستم بخشی از اون رو حسابی تکون بدم و خلاصه سازنده‌ام انقدر خوشحال شده بود که پس از من سعی کرد تند و تند برادر و خواهر بیشتر بیاورد اما خب هیچ‌کدام به اندازه من استعداد نداشتند!
البته شاید من رو که ببینید، با خودتون بگید این رو باش، با مشخصات خنده‌دار 512 مگابایتیش چقدر هم ادعا داره! مگه این می‌تونسته بازار رو تکون بده،‌اما خب در زمان من مثل الان انقدر فراوونی که نبود، همه رقبام هم گرون و مجلسی بودن که من تونستم با یک حرکت انتحاری، خیلی‌ها رو کیش و مات کنم! راستی، می‌دونید من چیستم؟

برای پاسخ دادن سه نکته زیر را در نظر بگیرید

1- برای شرکت در این مسابقه حتما بایستی عضو سایت باشید و پاسخ را با نام کاربری خودتان ارسال کنید (برای عضویت از اینجا اقدام کنید). سه فردی که پس از مسابقه پانزدهم حایز بیشترین امتیاز شده باشند (در مجموع) به ترتیب یک دستگاه اسمارت بند سونی، یک هدست بلوتوث سونی و یک پاور بانک سونی دریافت خواهند کرد. همچنین یک جایزه ویژه هم برای کسانی که در مسابقه شرکت کرده‌اند (جدا از بحث کسب امتیاز) داریم. این جایزه، تبلت ال‌جی G Pad 10.1 است که بین همه کسانی که در مسابقه شرکت کرده‌اند و البته امتیازی بیشتر از 300 در سایت و پروفایل کاربری خودشان دارند، اهدا خواهد شد (شرایط عضویت در سایت و کسب امتیاز).

2- پاسخ را در کامنت‌های همین مطلب بگذارید! شاید با خود بگویید که سایر کاربران هم پاسخ شما را می‌بینند؛ درست است اما آن‌ها از کجا می‌دانند که جواب درست چیست؟ ضمن اینکه نفرات نخست، بیشترین امتیاز را دریافت می‌کنند و برای آنکه جواب صحیح خیلی سریع لو نرود، کامنت‌ها پس از 1 ساعت (یعنی ساعت 18 به بعد) نمایش داده خواهند شد.

3- برای گذاشتن دیدگاه درباره مسابقه محدودیتی وجود ندارد اما شما تنها یک بار می‌توانید پاسخ دهید و حتی اگر بفهمید که جواب‌تان اشتباه بوده، هیچ کاری برای تغییر آن دیگر نمی‌توانید بکنید! پس کاملا تامل کرده و سپس پاسخ را ارسال نمایید. بایستی پاسخ را هم در یک دیدگاه مجزا و به صورت زیر که داخل پرانتز قرار دارد، بنویسید.

(من چیستم: جواب)

56 در مورد “شما بگویید من چیستم؟ (چیستان یازدهم)”

  1. متاسفانه مجددا جواب درست مسابقه رو به دلیل زمان بدش از دست دادم.نمیشد منتظر راهنمایی اینستا بمونم. 🙁

  2. حسین باقری

    شرط میبندم بیشتر بچه ها همون دقایق اول به امازون فکر کرده بودن !!!

    ولی این راهنمایی ( البته بیشتر عامل گمراهی ) که گفته با کلاسم ، باعث منحرف شدن ذهن بچه ها از جمله خود من شد.

    وقتیم اینستا اپدیت شد سایت دان شده بود !!!

    آقای گل کار لطفا پیگیری کنید…

    ممنون…

    1. اینکه گفته بود سهم عمده ای از بازار را گرفته هم به نظرم اشتباه بود چون آمازون هیچ وقت جزو 5 برند پر فروش تبلت نبوده.
      کلاسشم که دیگه خودت گفتی

  3. از اونموقع که راهنمایی اینستا گذاشتین سایت ریخت بهم………بعدشم اعصاب من ریخت بهم………..کلی طول کشید تا جوابو بتونم ارسال کنم

  4. حسین باقری

    چرا سایت دان میشه وقتی میخوای جواب بدی ؟

    من بعد از راهنمایی اینستا شاید 10 دقه به سایت دسرسی نداشتم…

        1. حسین باقری

          من که دیگه به جی اس ام ارنا اعتماد ندارم.

          ولی فون ارنا هم همین 512 مگ رم رو تایید کرده !!!

  5. جناب گلکار ممنون میشم ساعت مسابقه رو تغییر بدید.
    مثلا از 8 شب باشه تا 12 ظهر فردا.
    سوال هم خیلی سخته.حد اقل راهنمایی بیشتری میکردید.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH