شما بگویید که من چیستم؟ (چیستان چهاردهم)

man-chistam14

حال به مسابقه چهاردهم رسیدیم تا حدس بزنید که چیستان امروز درباره چیست! اگر با شرایط کلی مسابقه می‌خواهید آشنا شوید، این صفحه را بخوانید. همچنین دقت داشته باشید برای شرکت در مسابقه، بایستی حتما در سایت ثبت نام بکنید (عضو شوید). این مسابقات در پانزده مرحله و به صورت روزانه برگزار خواهد شد. ساعت شروع، هر روز 17 بعد از ظهر است و شما تا فردا ساعت 12 ظهر فرصت دارید تا در مسابقه شرکت کرده و پاسخ خود را در کامنت‌ها قرار دهید. در این بین، در ساعاتی خاص به شما راهنمایی‌هایی برای حل مسابقه (در صورت دشوار بودن) می‌کنیم. ساعت قرار دادن راهنمایی‌ها مشخص نیست ولی مکان قرار گیری راهنما فقط در صفحه اینستاگرام آی‌تی‌رسان است.

مسابقه چهاردهم: من چیستم؟

غواصی دوست دارید؟ عکاسی همراه با غواصی چطور؟ خب پس من را با خودتان ببرید چون که تا چندین متر به خوبی همراه‌تان خواهم آمد و عکس که سهل است، فیلم فول اچ‌دی هم برایتان می‌گیرم. اصلیتم از شرق دور است اما نامم را از شرق اروپا برداشته‌اند! احتمالا اگر به جای غواص، کوهنورد خوبی باشید، نامم را خواهید دانست!
راستی، اگر به عکاسی سلفی هم علاقه‌مندید، امکان ویژه‌ای برایتان در نظر گرفته‌ام، ضمن اینکه عکس‌ها را خیلی راحت می‌تونید با وای‌فای انتقال بدین و حتی موقعیت عکس‌برداری‌تون رو با GPS تشخیص بدین. راستی، اگر خواستین من رو بخرید، رنگ نارنجیم رو بردارین که خیلی شیک و مجلسیه! حالا اگه گفتین من چیستم؟

برای پاسخ دادن سه نکته زیر را در نظر بگیرید

1- برای شرکت در این مسابقه حتما بایستی عضو سایت باشید و پاسخ را با نام کاربری خودتان ارسال کنید (برای عضویت از اینجا اقدام کنید). سه فردی که پس از مسابقه پانزدهم حایز بیشترین امتیاز شده باشند (در مجموع) به ترتیب یک دستگاه اسمارت بند سونی، یک هدست بلوتوث سونی و یک پاور بانک سونی دریافت خواهند کرد. همچنین یک جایزه ویژه هم برای کسانی که در مسابقه شرکت کرده‌اند (جدا از بحث کسب امتیاز) داریم. این جایزه، تبلت ال‌جی G Pad 10.1 است که بین همه کسانی که در مسابقه شرکت کرده‌اند و البته امتیازی بیشتر از 300 در سایت و پروفایل کاربری خودشان دارند، اهدا خواهد شد (شرایط عضویت در سایت و کسب امتیاز).

2- پاسخ را در کامنت‌های همین مطلب بگذارید! شاید با خود بگویید که سایر کاربران هم پاسخ شما را می‌بینند؛ درست است اما آن‌ها از کجا می‌دانند که جواب درست چیست؟ ضمن اینکه نفرات نخست، بیشترین امتیاز را دریافت می‌کنند و برای آنکه جواب صحیح خیلی سریع لو نرود، کامنت‌ها پس از 1 ساعت (یعنی ساعت 18 به بعد) نمایش داده خواهند شد.

3- برای گذاشتن دیدگاه درباره مسابقه محدودیتی وجود ندارد اما شما تنها یک بار می‌توانید پاسخ دهید و حتی اگر بفهمید که جواب‌تان اشتباه بوده، هیچ کاری برای تغییر آن دیگر نمی‌توانید بکنید! پس کاملا تامل کرده و سپس پاسخ را ارسال نمایید. بایستی پاسخ را هم در یک دیدگاه مجزا و به صورت زیر که داخل پرانتز قرار دارد، بنویسید.

(من چیستم: جواب)

39 در مورد “شما بگویید که من چیستم؟ (چیستان چهاردهم)”

  1. حسین باقری

    دوستان چون گفته از شرق اسیام و اسمم از اروپای شرقیه و کوهنوردها خوب منو میشناسن فقط میتونه از برند الیمپوس باشه…

    تو مدلهای این برند هم تنها مدلی که ضد آب ، فول اچ دی ، وایرلس ، جی پی اس و از همه مهمتر قابلیت سلفی (بواسطه چرخش نمایشگر به بالا ) داشته باشه همین مدل TG-860

    امیدوارم راهنمایی خوبی بوده باشه…

      1. والا از قبل هیچ اطلاعاتی نداشتم. ولی زود فهمیدم دوربین المپوسه. بعد بین مدلاش دنبال رنگ نارنجی گشتم. اولین دوربین همین جواب بود

        1. حسین باقری

          ولی من بین دوربینهای الیمپوس دنبال اونی که قابلیت سلفی داشت گشتم.

          این بود که خیلی طول کشید به جواب رسیدم.

          چون مدلهای نارنجی رنگ زیاد دیدم.

        2. نمیدونم ولی من دوربین المپوس نارنجی را سرچ کردم سریع به این مدل رسیدم.

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH