شما بگویید که من چیستم؟ (چیستان پانزدهم)

man-chistam15

حال به مسابقه پانزدهم (آخرین سوال) رسیدیم تا حدس بزنید که چیستان امروز درباره چیست! اگر با شرایط کلی مسابقه می‌خواهید آشنا شوید، این صفحه را بخوانید. همچنین دقت داشته باشید برای شرکت در مسابقه، بایستی حتما در سایت ثبت نام بکنید (عضو شوید). این مسابقات در پانزده مرحله و به صورت روزانه برگزار خواهد شد. ساعت شروع، هر روز 17 بعد از ظهر است و شما تا فردا ساعت 12 ظهر فرصت دارید تا در مسابقه شرکت کرده و پاسخ خود را در کامنت‌ها قرار دهید. در این بین، در ساعاتی خاص به شما راهنمایی‌هایی برای حل مسابقه (در صورت دشوار بودن) می‌کنیم. ساعت قرار دادن راهنمایی‌ها مشخص نیست ولی مکان قرار گیری راهنما فقط در صفحه اینستاگرام آی‌تی‌رسان است.

مسابقه پانزدهم: من چیستم؟

احتیاط کار هستید (حالا نگیم خسیس)؟ اگر همیشه سعی می‌کنید تا ابزار‌های خود را توسط یک وسیله‌ای محافظت کنید بدون شک برای یک بار هم که شده به من فکر کرده‌اید. البته منظورم از گفتن من، خانواده و برادرنم هستند که ماشالله یکی دو تا هم نیستند. البته من خیلی باکلاسم و همیشه لباس توری میپوشم تا هم مانع دید شما نشوم و هم خوشگل باشم. اصالتی چینی دارم اما چینی نیستم و پدرم هم که چینی زبان است دست بردار من نیست و چند روز پیش برای میزبان تازه معرفی شده‌اش نیز مرا برگزید تا بلکه نگذارم بدنه باریک و فلزیش خدایی نکرده خراشی ببیند. خب هر چه باشد پرچم‌دار است و اعیان! حال از آن جایی که سوراخ‌های زیادی بر بدن دارم و صدا به راحتی از من عبور می‌کند، بلند بگویید که من چیستم؟ (طراح سوال: سعید میرزاپور)

برای پاسخ دادن سه نکته زیر را در نظر بگیرید

1- برای شرکت در این مسابقه حتما بایستی عضو سایت باشید و پاسخ را با نام کاربری خودتان ارسال کنید (برای عضویت از اینجا اقدام کنید). سه فردی که پس از مسابقه پانزدهم حایز بیشترین امتیاز شده باشند (در مجموع) به ترتیب یک دستگاه اسمارت بند سونی، یک هدست بلوتوث سونی و یک پاور بانک سونی دریافت خواهند کرد. همچنین یک جایزه ویژه هم برای کسانی که در مسابقه شرکت کرده‌اند (جدا از بحث کسب امتیاز) داریم. این جایزه، تبلت ال‌جی G Pad 10.1 است که بین همه کسانی که در مسابقه شرکت کرده‌اند و البته امتیازی بیشتر از 300 در سایت و پروفایل کاربری خودشان دارند، اهدا خواهد شد (شرایط عضویت در سایت و کسب امتیاز).

2- پاسخ را در کامنت‌های همین مطلب بگذارید! شاید با خود بگویید که سایر کاربران هم پاسخ شما را می‌بینند؛ درست است اما آن‌ها از کجا می‌دانند که جواب درست چیست؟ ضمن اینکه نفرات نخست، بیشترین امتیاز را دریافت می‌کنند و برای آنکه جواب صحیح خیلی سریع لو نرود، کامنت‌ها پس از 1 ساعت (یعنی ساعت 18 به بعد) نمایش داده خواهند شد.

3- برای گذاشتن دیدگاه درباره مسابقه محدودیتی وجود ندارد اما شما تنها یک بار می‌توانید پاسخ دهید و حتی اگر بفهمید که جواب‌تان اشتباه بوده، هیچ کاری برای تغییر آن دیگر نمی‌توانید بکنید! پس کاملا تامل کرده و سپس پاسخ را ارسال نمایید. بایستی پاسخ را هم در یک دیدگاه مجزا و به صورت زیر که داخل پرانتز قرار دارد، بنویسید.

(من چیستم: جواب)

29 در مورد “شما بگویید که من چیستم؟ (چیستان پانزدهم)”

  1. به دوستان خوبم که تو این سری از مسابقات برنده شدن صمیمانه تبریک میگم 🙂

    مسابقه خوبی بود، کلی چیز جدید یا گرفتم 🙂

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH