مک بوک‌های 12 اینچی در راهند!

gsmarena_001

مک بوک‌های اپل همانند تمام محصولات این کمپانی شایعات زیادی را به دنبال خود دارند یکی از جدیدترین شایعات در این مورد مربوط به نسخه 12 اینچی مک بوک است، با توجه به نزدیک بودن کنفرانس اپل این شایعات قوی‌تر نیز شده است.

اولین باری که ما خبر رونمایی از این محصول را شنیدیم مربوط به 4 ماه اول سال بود ولی حالا انتظار می‌رود این مک بوک در کنفرانس آتی اپل رونمایی شود. مک بوک 12 اینچی محصولی با آخرین سخت افزارها است ولی در مواردی محدود شده تا بتواند در ابعاد مختلف با سرفیس 3 مایکروسافت رقابت کند.

امروز شایعاتی منتشر شده مبنی بر آغاز تولید انبوه این مک بوک 12 اینچی که صفحه نمایشگری از نوع رتینا دارد اگر این خبر صحت داشته باشد این محصول نخستین مک بوک ایری خواهد بود که با صفحه نمایش رتینا ارایه می‌شود. این شایعات نشان از باز طراحی کلی این محصول با بدنه‌ای ظریف‌تر و نازک‌تر دارد که با پورت یو اس بی استاندارد و شیار کارت حافظه تکمیل می‌شود. این مک بوک همچنین سوکت شارژ جدید و پورت هدفون بهتری خواهد داشت.

اپل در حال برنامه ریزی برای کنفرانسی در 9 مارس است و انتظار می‌رود بخش اصلی این کنفرانس مربوط به ساعت هوشمند اپل باشد ولی بسیاری بر این باورند که اپل از نسخه‌های جدیدتر مک بوک نیز رونمایی خواهد کرد.

3 در مورد “مک بوک‌های 12 اینچی در راهند!”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH