بزرگ‌ترین غایبان نمایشگاه MWC 2015 را بشناسید

نمایشگاه MWC پایان یافت، این نمایشگاه همچون سال‌های قبل با اتفاقات و رونمایی‌های بزرگی همراه بود همچون رونمایی از پرچمداران سامسونگ و اچ‌تی‌سی که بزودی عرضه جهانی آن‌ها آغاز می‌شود.

ولی همانطور که قبلا در آی‌تی‌رسان بررسی کردیم انتظار داشتیم محصولات دیگری نیز در این نمایشگاه رونمایی شود که بنابر صلاحدید کمپانی‌های سازنده این محصولات در این نمایشگاه شلوغ رونمایی نشدند که به نظر عقلانی می‌آمد.

1

پرچمدار مایکروسافت ویندوزفون

پرچمدار مایکروسافت هنوز لومیا 930 است که سن زیادی دارد و هنوز جانشینی برای آن معرفی نشده است البته مایکروسافت سعی دارد این رونمایی همزمان با انتشار ویندوز10 انجام گیرد تا تاثیر بیشتری بر فروش این پرچمدار بگذارد.

مایکروسافت پس از کنار زدن برند دوست داشتنی نوکیا اقدام به تولید محصولات پایین رده با برند مایکروسافت نمود تا بتواند راه ویندوزفون را در کشورهای در حال توسعه باز نماید، حال در MWC نیز با معرفی لومیا 640 و برادر بزرگش تلفن‌های همراه میان رده دیگری را به بازار فرستاد تا راه را برای ورود پرچمدارش باز کند.

تنها چیزی که ما از پرچمدار جدید مایکروسافت می‌دانیم این است که احتمالا در اواخر سال جاری میلادی همزمان به ویندوز 10 رونمایی خواهد شد.

HTC-One-M9-Plus--HTC-Desire-A55-leaked-images-(1)

اچ‌تی‌سی M9 plus

گفته می‌شد که اچ‌تی‌سی از نسخه بزرگتر پرچمدار زیبای خود رونمایی خواهد کرد. این تلفن هوشمند احتمالا صفحه نمایش 5.5 اینچ با کیفیت 4K، حسگر اثرانگشت، دوربین دوگانه در عقب و باتری بهتری خواهد داشت.

متاسفانه اچ‌تی‌سی این گوشی را معرفی نکرد ولی انتظار می‌رود بنابر وجود رقبایی چون ال‌جی و سامسونگ و اپل در این حوزه به زودی شاهد رونمایی از این محصول باشیم.

Capture3پرچمدار جدید سونی

سونی با معرفی گوشی M4 aqua و تبلت Z4 به کار خود در MWC پایان داد و طرفدارانش را منتظر پرچمدار جدیدش نگه داشت. بنابر پروسه تولید پرچمدار در هر 6 ماه انتظار داشتیم Z4 در این نمایشگاه رونمایی شود که این اتفاق نیفتاد، به نظر می‌رسد سونی دست به تغییرات بسیاری در پرچمدارش زده و منتظر است تا در فرصتی مناسب با رونمایی از آن همگان را غافلگیر نماید.

بنابر اخبار منتشر شده این پرچمدار تا قبل از ماه سپتامبر رونمایی خواهد شد.

Capture2

یک تبلت از اچ‌تی‌سی

ما در مورد رونمایی یک تبلت از سوی این کمپانی خبرهای زیادی شنیده بودیم ولی بعد از کنفرانس این شرکت شاهد چنین تبلتی نبودیم. پس از ساخت تبلت نکسوس گوگل توسط اچ‌تی‌سی که قابل احترام نیز بود انتظار این را داشتیم که این کمپانی از تبلتی با برند خود رونمایی کند.

هیچ اطلاعی از زمان معرفی این تبلت در دست نیست ولی رونمایی از چنین محصولی برای اچ‌تی‌سی ضروری به نظر می‌رسد.

Capture

یک ساعت هوشمند از سامسونگ

سامسونگ که در مدت کوتاهی چند ساعت هوشمند مناسب و زیبا را معرفی کرده است و خود را برای رقابت با ساعت هوشمند اپل آماده می‌کند صبر کرده است تا این کمپانی از ساعتش رونمایی کند تا بتواند به رقابت مستقیم با این ساعت هوشمند بپردازد و در عین ناباوری در نمایشگاه MWC از رونمایی ساعت هوشمند گذشت تا توجهات تنها به تازه واردهای زیبایش معطوف شود.

صنعت ساعت‌های هوشمند نوپاست و با ورود شرکت‌های به نام سازنده تلفن همراه به این صنعت انتظار رشد سریع و ایجاد فضای رقابتی و دیدن ساعت‌های بی نظیر را داریم.

LG-G4-concept

ال‌جی G4

پس از موفقیت بالای G3 ال‌جی وقت بیشتری برای ساخت و طراحی پرچمدار بعدی خود گذاشته و همانطور که شایعات جدید نشان می‌دهد امکان وجود حسگر اثر انگشت در آن وجود دارد.

بنابر اظهارات مدیران ال‌جی، G4 طراحی کاملا متفاوتی از پرچمدار قبلی دارد و ما باید منتظر یک غافل گیری بزرگ در مورد پرچمدار بعدی ال‌جی باشیم.

New-photos-allegedly-showing-the-Huawei-P8 (1)

هواوی P8

هواوی با معرفی یک ساعت هوشمند در نمایشگاه امسال سروصدای زیادی به پا کرده و نگاه‌های حضار را محو ساعت هوشمند زیبای خود ساخت.

با این حال هواوی از جانشین P7 رونمایی نکرد تا این تلفن هوشمند مقرون به صرفه همچنانپرچمدار هواوی باقی بماند.

 

7 در مورد “بزرگ‌ترین غایبان نمایشگاه MWC 2015 را بشناسید”

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH