مقایسه نمایشگر ۶ پرچم‌دار: ال‌جی G4، سونی +Z3، سامسونگ S6، اچ‌تی‌سی M9، آی‌فون6 و هواوی P8

Mobile Display Competition24

نمایشگر برای یک گوشی تمام لمسی و هوشمند که بیشترین قسمت از آن را پوشش داده است، می‌تواند تبدیل به مهم‌ترین بخش شود. جایی که به طور حتم کیفیت بالای آن، شما را به وجد آورده و حس بهتری از کار کردن با یک گوشی موبایل به کاربر خود می‌بخشد.

حال ما بر آن شدیم تا بهترین گوشی‌های حال حاضر دنیا را در کنار یکدیگر جمع کرده و از آن‌ها بخواهیم تا هر آنچه در چنته دارند، در کنار رقبای خود به نمایش بگذارند.

بدین منظور ابتدا از ال‌جی جی۴، پرچم‌دار جدید ال‌جی با نمایشگر ۵.۵ اینچ و وضوح تصویر QHD (چگالی ۵۳۸ پیکسل در هر اینچ) درخواست کردیم تا به جمع ما بپیوندد تا به لطف فناوری جدید کوانتوم این کمپانی، در مقابل سایرین عرض اندام کند.

بررسی تخصصی ال‌جی جی۴

سپس از سامسونگ درخواست کردیم تا آخرین کهکشانی خودش یعنی گلکسی اس۶ که آن هم وضوح تصویر QHD‌ داشت و فناوری Super AMOLED مشهور، دستگاه را همراهی می‌کرد، وارد آزمایشگاه ما شود که این امر به لطف شرکت هماهنگ، نماینده رسمی این کمپانی در کشورمان، مقدور شد و این گوشی با نمایشگر ۵.۱ اینچی و چگالی ۵۷۷ پیکسل در هر اینچ وارد شد.

بررسی تخصصی سامسونگ گلکسی اس۶

در گام سوم از سونی اکسپریا زد۳ پلاس دعوت کردیم و با آنکه خیلی تازه وارد بود اما به دعوت‌مان لبیک گفت و خیلی سریع خودش را به آزمایشگاه رساند تا با یک نمایشگر ۵.۲ اینچی فول اچ‌دی (چگالی ۴۲۴ پیکسل)، در برابر سایرین عرض اندام کند.

مشخصات کامل سونی اکسپریا زد۳ پلاس

پس از آن نوبت به پرچم‌دار خوش قد و بالای هواوی رسید، کمپانی بزرگی که علی‌رغم قدمت نه چندان زیادش در بازار، سهم زیادی از آن را در دست گرفته و به همین خاطر یکی از مطرح‌ترین‌ها محسوب می‌شود. هواوی پی۸ یک گوشی فلزی با نمایشگر ۵.۲ اینچی و وضوح فول اچ‌دی است که چگالی ۴۲۴ پیکسل در هر اینچ را به ارمغان آورده است.

بررسی تخصصی هواوی پی۸

محصول پنجم، برای سازنده مغرور آمریکایی یعنی اپل بود که دیگر همه نام آن را شنیده‌اند. آی‌فون ۶ با نمایشگر ۴.۷ اینچی و وضوح تصویر عجیب ۷۵۰ در ۱۳۳۴ پیکسل، با آنکه کم‌ترین چگالی پیکسلی یعنی ۳۲۴ را با خود به همراه دارد، اما به نوعی گران‌ترین گوشی هم در این بین محسوب می‌شود!

بررسی تخصصی اپل آی‌فون۶

آخرین گوشی هم یک مدل تمام فلزی و شیک از یک سازنده کهنه‌کار به نام اچ‌تی‌سی است. وان ام۹ با نمایشگر ۵ اینچی خود که چگالی ۴۴۱ پیکسلی در هر اینچ دارد، نفس زنان خودش را به جمع رقبا رساند تا آخرین مدلی باشد که به این مبارزه نمایشگرها وارد می‌شود.

بررسی تخصصی اچ‌تی‌سی وان ام۹

خب، بدون آنکه کاری به سایر قسمت‌های این گوشی‌ها داشته باشیم، یک راست به سراغ مقایسه نمایشگرها می‌رویم و بدین خاطر، از ۱۰ تصویر مشابه بر روی نمایشگرها استفاده کردیم. پیش از آنکه عکاسی از چهره خندان گوشی‌ها را آغاز کنیم، نور همگی را بر روی حالت ماکسیمم قرار داده و از یک محیط با نور کافی بهره گرفتیم، جایی که به طور معمول در استفاده از گوشی، فضایی نرمال تلقی می‌شود.

حال به دقت به تصاویر نگاه کنید تا خودتان قضاوت کنید که کدام نمایشگر، کیفیت بالاتری داشته و البته تصاویر را به صورت طبیعی‌تر نشان می‌دهد. برای آنکه تصاویر را دقیق‌تر مشاهده کنید، می‌توانید بر روی هر یک کلیک کرده و آن‌ها را در سایز بزرگ‌تر ببینید. همچنین گوشی‌ها در دو زاویه مقابل و کنار مورد عکس‌برداری قرار گرفته‌اند تا بهتر بتوانید در ارتباط با کیفیت آن‌ها نظر بدهید.

نکته: برای درک بهتر از تصاویر گرفته شده در گوشی‌ها، سعی شده که از رنگ‌های طبیعت الهام گرفته و از تصاویر مصنوعی اجتناب شود.


 

تصویر اول: میوه و آب‌میوه طبیعی

Mobile Display Competition1 Mobile Display Competition2


تصویر دوم: ساقه‌های بامبو

Mobile Display Competition3 Mobile Display Competition4


تصویر سوم: آلبالوهای خوش‌مزه

Mobile Display Competition5 Mobile Display Competition6


تصویر چهارم: انگور سبز

Mobile Display Competition7 Mobile Display Competition8


تصویر پنجم: کودک دوست‌داشتنی

Mobile Display Competition10 Mobile Display Competition9


تصویر ششم: عروس‌های رنگارنگ

Mobile Display Competition11 Mobile Display Competition12


تصویر هفتم: فلفل‌های رنگی

Mobile Display Competition15 Mobile Display Competition16


تصویر هشتم: جاده سبز

Mobile Display Competition17 Mobile Display Competition18


تصویر نهم: سه اسب زیبا

Mobile Display Competition21 Mobile Display Competition22


تصویر دهم: شکلات تلخ

Mobile Display Competition20 Mobile Display Competition19سخن پایانی

حال نوبت شماست، ابتدا بایستی که درخواست کنیم تا تعصب، علاقه و یا تنفر نسبت به یک برند را به کناری گذاشته و نظر خودتان را در ارتباط با بهترین نمایشگر با خلوص نیت بیان کنید! در نظرسنجی زیر به ما بگویید که از دیدگاه شما، کدام گوشی نمایشگر بهتری داشت و تصاویر را جذاب‌تر، واقعی‌تر و به سلیقه‌تان نزدیک‌تر نشان داد؟ اگر دوست داشتید، نظر خودتان را هم در کامنت‌ها و تصاویر مختلف با ما و دیگران در میان بگذارید.

Mobile Display Competition23

[polldaddy poll=8967104]

147 در مورد “مقایسه نمایشگر ۶ پرچم‌دار: ال‌جی G4، سونی +Z3، سامسونگ S6، اچ‌تی‌سی M9، آی‌فون6 و هواوی P8”

  1. من صفحه نمایش lg g4 رو بهتر از بقیه دیدم. بعضی از دوستان روشنایی بیشتر عکس و رنگ های غیر واقعی رو ملاک بهتر بودن تصویر میدونن. اگه یک بار فقط به عکسهایی که از روبرو گرفته شده فقط به G4 نگاه کنید متوجه حرفم میشید. عکسها با کنتراست و دقت بیشتری به نمایش در اومدن.

  2. این مقایسه اصلا فنی و قابل قبول نبود اگر دقت کنین htcتا تصویر هشتم واقعا افتضاح بود ولی تو تصاویر نهم و دهم بهتر شد و سامسونگ برعکس چون عکسا برای مقایسه با زاویه انداخته شده و هر گوشی ای که به دوربین نزدیک تر بود(پایین عکس بود)بهتر دیده میشد چون زاویه ی دید از بین میره بهتر بود که عکسارو درست از بالا میگرفتن که بهتر مشخص میشد کدوم بهتره و زاویه ی دیدی وجود نداشت

  3. من به شخصه اصلا از دوربین سونی راضی نیستم ولی حقیقتا فکر نمی کردم که صفحه نمایشش اینقدر خوب باشه.
    من که در کل سونی رو خیلی پسندیدم البته بگم که آیفون و سامسونگ هم نور زیادی دارند و البته هوآوی هم از زوایای مختلف کیفیت مناسبی داره.

  4. به نظرم مقایسه عادلانه نبود،جی4 و هوآوی تو عکس های اول یه کم زاویه داشتن،درکل اگه طبق این عکس ها بخوایم مقایسه کنیم
    1-زد3پلاس
    2-اس6
    3-هوآوی
    4-جی 4
    5-اچ تی سی

  5. رضابهاری مهندسpc

    سونی هم طبیعی هست هم نیت نور بالایی داره سامسونگ اشباع شده نشون میده درحالت طبیعی چنین رنگهایی وجود ندارن صفحه نمایش امولید خاصیتش دلنوازی هست بخاطرهمین رای بیشتری هم آورده اگر سامسونگ از آی پی اس استفاده میکرد درکل از سونی عقب میموند چون تکنولوژی های سونی موتور پردازش رنگ ایکسریالیتی با کیفیت دهتده تریمیلینوس طوری زیبا هستند که رنگها را درحالت طبیعی دلنواز نشان میدهند نه مصنوعی درواقع سامسونگ فقط تولید رنگ مصنوعی با رزولیشن بالا تولید میکنه که اصلا معلوم نمیشه مصنوعی هست ولی درحالت طبیعی چنین رنگهایی وجود ندارن بقیه هم به ترتیب آیفون والجی واچ تی سی وهواوی بهتر بودن ،من برنامه نویسی گرافیکی هم کارمیکنم درکل کارم رارنگهاست اینو از روی استدلال علمی گفتم امیدوارم موفق باشید

  6. جانم
    اون موقع که ما داشتم از تلوزیون سونی استفاده میکردم سام سونگ داشت تلوزیون سیاه سفید میزد
    اون گلکسی اس6 که سوپر املد استفاده میکنه کمپانی سونی ساخته
    در سینما های هالیود دارن از پنل های سونی استفاده میکنن
    اپل چیه اصلا فقط مارک داره گوشی میزنه 6 میلیون وهواوی هم با قیمت پایین همون امکاناتو میزنه 2 میلیون
    سام سونگ گلکسی اس6 وسونی زد3 پلاس بینشون موندم از سام سونگ خوشم میاد چون فقط بلده تقلید کنه

  7. اقای گل کار ببخشید که زیاد سوال می کنم قیمت این گوشی ها بین چه اعدادی خواهد بود و گرانترین شون کدام خواهد بود

    1. پیمان گل‌کار

      مقایسه نمایشگر این گوشی‌ها با یکدیگر در سایت هست و خودتون می‌توانید قضاوت کنید

      1. تو سایت p8 و +z3(زد تری پلاس) هست .
        ولی من منظورم p8 و z3 بود
        لطفا در مورد z2 هم بگین یعنی بگین z2 بهتره
        یا p8 یا z3؟؟؟؟
        خیلی ضروری لازم دارم
        با تشکر

        1. پیمان گل‌کار

          نمایشگر زد۳ با زد۳ پلاس تفاوت فاحشی ندارند. زد۲ هم نسبت به قیمتش ارزش خرید بالایی داره و کیفیت نمایشگرش هم مطلوبه

        2. اقای گلکار ببخشید که من اینقدر سوال میکنم
          اخه شما از همه ی همکاراتون پاسخگویی بهتر
          و سریعتری دارین
          در کل بین z3 و z2 و p8 شما کدامیک رو پیشنهاد میکنید(سخت افزار و سرعت بالا و صفحه نمایش خوب خیلی برام مهمه)

  8. و همچنین گوشی سونی زد5 در تاریخ 11 شهریور در نمایشگاه ای اف تی المان رونمایی خواهد شد خبری برای طرف داران سونی

  9. طرف دار های گوشی سامسونگ با عرض پوزش عکس هایی که با اس6 گرفته شده به خاطر روشنایی بیشتر واضح دیده میشه و در کل دوربین سونی بهترین کیفیت بالاتر نشان داده و طبیعی است و به علت که گوشی های پلاستیکی سامسونگ ارزان به ابازار امده مشتری خود حفظ کرده

  10. من خودم نکسوس دارم وبا گوشیهای مختلفی کار کردم شاید اینجا زاویه عکسها کمی کار رو خراب کرده ولی اگر گوشیهارو دستتون بگیرید ومقایسه کنید هیچ نمایشگری مثل آیفون6 تصاویر رو واقعی نشون نمیدن.سامسونگ با اینکه خیلی عالیه اما کمی رنگهار واغراق شده نشون میده و این برای مردم جذابه.بهتره یک تصویر رو با همه گوشیها عکس بگیریم و بعد اونها رو روی کاغذ پرینت بگیریم تا متوجه بشیم که کدوم بهترن.

  11. می دونین من از ریخت هواوی خوشم نمیاد و امکان نداره هیچ گوشیش رو بگیرم (البته نکسوس جریانش فرق می کنه)و عاشق سونی ام ولی مرد باشین واقعا تصویر هواوی نسبت به بقیه جالب تر بود

  12. فعلا که یه عمر داشت سونی زیر دست سامسونگ شاگردی میکرد از z2به بعد خیلی بهتر شد در ضمن بیشتر کاربرا کار ندارن که کدوم رنگارا طبیعیتر نشون میده بلکه به این کار دارن کدوم چشم نوازتر و بیشتر باهاش حال میکنن در ضمن اینم اضافه کنم شما تا حالا تستای s6را در نمایش طبیعی رنگها دیدین پیشرفتدخیلی قابل توجهی داشته و رنگارم در صورت تنظیم نماشگر در حالت واقع گرایانهذیا طبیعی تمام سایتا گفتن بی نهایت طبیعی و خوب نشون میده حتما نگاهی به سایت های دیسپلی میت و زومیت و ..،،،بندازین بعد بیاین اینجا جک بگینن

  13. سلام دوستان من همیشه تودبرسی نمایشگرا مشکل داشتم !!!میشه یه عکس مرجعم کنار گوشیها با فتوشاپ گذاشت تا ببینیم کدومشون تصاویرا طبیعتر نشون میدن ولی کلا بخام بگم گوشی galaxy s6 برا ی بنده رنگارا چشم نوازتر نشون میداد البته ممکن طبیعی نباشه ولی چشم من کلا با s6بیشتر حال کرد

  14. محمدحسين صاد نيا

    فکر کنم باید یه عکسم با یه دوربین حرفه میزاشتین تا با تصویر واقعی مقایسه میکردیم.تو یه بعضی عکسا رنگ های اجسام به خصوص در بک گراندا متفاوته

  15. شاهین نظری

    با عرض سلام وخسته نباشید.واقعا میخوام بدون تعصب حرف بزنم ولی به نظر بنده صفحه نمایش iPhone از همه بهتر بود چون رنگاش واقعی تر بود مخصوصا توی شکلات تلخ.بعد از آون z3+ از بقیه بهتر چونکه شفافیت و رنگاش واقعا تا حدود زیادی عالی بود.

  16. اخه خداوکیلی به چی اس6 رای دادید؟
    تو شکلات تلخ صفحه نمایش اس6 رو ببینید اخه اون چه رنگیه؟
    این همه صفحه نمایشو روشن تر کردن هرچقدرم جاهای دیگه برتر شناخته بشه اما بالاخره اینجور جاها (شکلات تلخ) کم میاره و شکست میخوره

    اس 6 و ایفون 6 هردو روشنایی بالاتری نسبت به بقیه دارن ولی انصافا بخواید مقایسه کنید ایفون برتری داره

  17. تبریک میگم به کمپانی هواوی که در مقایسه با قولهای بازار گوشی چنین گوشی زیبا و با کیفیت تصویر زده .من از نظر با صرف بودن و پول حیف و میل نکردن، گوشی هواوی می پسندم و از نظر کیفیت سامسونگ بهتر

  18. آرمین جان
    چرا بی انصافیه؟؟؟!!!! بی انصافی اینه که صفحه سونی بهتره و بازم میگید سامسونگ بهتره.
    در ضمن فقط مقایسه اینجا نیس، شما یا خودتون مقایسه کنید یا برید سایتای دیگه میبیند سونی برتره.

  19. فقط میتونم دمت گرم سونی عجب صفحه نمایشی زده فکر نمیکردم اینقدر نسبت به Z3 تغییر داشته باشه !!

  20. اقای SAMAN

    بله من هم منکر این نمیشم که صفحه نمایش پرچمدار جدید سونی بسیار خوب عمل کرده ولی بی انصافیه این صفحه نمایش از سوپرامولید سامسونگ برتر باشه!
    لطفا بدون تعصب(هر چند بعیده طرفدار سونی بدون تعصب ببینیم!!!!!)به عکس ها نگاه کنید! خودتون کامل به حرف من پی خواهید برد.
    با تشکر از شما.

  21. مقایسه ی خوبی بود ولی ای کاش جای گوشی هارو عوض میکردن بهتر میشد مثلا g4رو میاوردن ردیف اول چون صفحش از روبه رو فوق العادس .صفحه های g3وg4رو وقتی یه مقدار کم از بقل نگاه میکنید متوجه این کمبود نور صفحه میشید بازم ممنون بابت خبر

  22. آرمین جان داداش،سونی بعد Z2 دیگه صفحه پرچمداراش عالی بودن و از سامسونگم بهتره و سوپر امولید 🙂 سامسونگ دیگه حرفی واسه گفتن نداره.

  23. کاربر miki

    تبادل نظر با کاربران فهمیده ای مثل شما باعث خوشحالی منه.

    کاملا با حرفاتون راجب به کواد اچ دی موافقم.ولی واقعا به شرکت خارق العاده ای مثل سامسونگ نگاه کنید! با وجود صفحه کواد اچ دی روشنایی و دمای رنگ عالی داره ولی الجی…ولش کن!
    بله درسته پنل سوپرامولید نمیتونه رنگ قرمزو به اندازه رقبا دقیق و کامل نشون بده.ولی سفید و مشکی رو بسیار دقیقتر از همه رقباش نشون میده.
    روشنایی زیاد ایفونو موافقم که بهش یکم لطمه زده ولی هنوز قانع نشدم چرا اس6 به خاطر روشنایی بالاش باید محکوم شه! ایفون فقط عکس اول رو به خاطر روشنایی پایینش خراب کرده ولی اس6 ایا عکسی رو به خاطر (روشنایی زیاد) خراب کرده!؟اس6 و ایفون هر دو با وجود روشنایی بالاشون کنتراست رو رعایت کردند! پس خیلی نمیشه بهشون ایراد وارد کرد.
    زد3 پلاس صفحه نمایش عالی داره ولی هر چی فکر میکنم نمیدونم چرا تو این عکسا روشنایی صفحه پایینه؟اصلا با عقل جور در نمیاد!در ضمن سونی برای رسیدن به سامسونگ تو صفحه نمایش راه زیادی در پیش داشت که البته خیلی بیشتر از قبل به سامسونگ نزدیک شده!ولی هنوز عقبتر از سوپرامولید سامسونگ هست!
    در کل ممنون بابت نظراتی که با من درمیان گذاشتی!
    شما هم موفق باشی.

  24. اقای حسام
    نحوه کامنت نوشتنت نشون میده که هیچی از ادب و شعور دستگیرت نشده!
    بنده خدا، الان سامسونگ فروشش توی خود امریکا از اپل بیشتره! میفهمی یعنی چی؟؟؟
    یعنی بیشتر مردم امریکا الان سامسونگ دارن!یعنی اوناهم دهاتین؟؟
    وجود ادمایی مثل شما موجب میشه جهان سومی محسوب بشیم!
    بیچاره تو برو همون سونی رو بگیر دستت که الان توی اسیا هم ادم حسابش نمیکنن حالا چه برسه به امریکا!!!!
    برو لیاقتت همون سونی هست که یک دهم سامسونگم فروشی نداره…!

  25. کاربر miki

    من واقعا سعی نمیکنم نظراتمو تحمیل کنم! نمیدونم چرا شما فکر میکنید من همچین قصدی دارم!!!!!
    بگذریم، بله حرفای شما رو راجب منبع کاملا قبول دارم. دوست عزیز بحث من این نیست که کواد اچ دی خوبه با بد…
    بلکه بحث اصلی من راجب طرفداران سونی هست که هی دم از مزخرف بودن کواد اچ دی میزنن! این کاربران قبلا حرف های زیادی میزدند. برای مثال اشباع بودن بیش از حد صفحه نمایش سوپر امو لید سامسونگ! ولی الان که سونی ای پی اس رو به اشباعیت بیش از سوپر امو لید سامسونگ رسونده دست از پا درازتر میان میگن نه اکسپریا زد3 پلاس واقعا رنگ های دقیقی تولید میکنه و اس6 رنگ هاش بی روحه! خوب شما باشید در جواب این کاربران غیر منطقی چطوری قضاوت میکنید؟؟؟
    واقعا فکر کردید واسه سامسونگ خیلی سخته رنگ ها رو اشباع شده تحویل مردم بده؟؟؟به خدا قسم اصلا سخت نیست اینکارو سامسونگ خیلی وقت پیشا انجام میداد.
    سامسونگ به حرف همین مردم گوش کرد که از اشباع بودن صفحه نمایش مینالیدن!
    الانم سونی فکر کرده زرنگی کرده و سعی کرده با کاری که سامسونگ قبلا انجام میداد دل طرفدارانش رو دوباره به دست بیاره!!
    البته به این هم دقت کنید صفحه نمایش گلکسی اس6 کواد اچ دی هست و اکسپریا زد3 پلاس فول اچ دی!! پس وقتی سونی اسمارتفون پرچمدارش که مجهز به صفحه نمایش کواد اچ دی هست رو رو نمایی کرد اونوقت معلوم میشه کدوم کمپانی کارش رو بهتر انجام داده!
    عکس کودک خیلی هم غیر واقعی نشون داده نشده!به عکس پرچمدار سمت چپ سامسونگ نگاه کنید! تقریبا شبیه هم هستند منتها اس6 به دلیل دمای رنگ دقیقتر از ایفون 6 رنگ سفید رو کامل تر نشون داده!
    در عکس فلفل های رنگی هم بازم به ایفون6 نگاه کنید! بازهم شبیه اس6 نشون داده.
    البته این مورد چند دلیل میتونه داشته باشه:
    1.فلفل در عکس مرجع نارنجی هست نه قرمز
    2.گلکسی اس6 توانایی نشون دادن رنگ قرمز رو به صورت خالص ندارد(که البته من این دلیلو تکذیب میکنم. چرا که ایفون هم مثل اس6 عمل کرده!یعنی ایفونم نمیتونه رنگ قرمزو نشون بده!)
    در عکس ابمیوه های طبیعی بازم دو دلیل بالا مطرحه! البته بد نیست به حاشیه ابی بالای میوه ها هم نگاهی بندازید. جایی که سونی اکسپریا زد3 پلاس کاملا اون قسمتو بنفش نشون داده که نشان از دمای رنگ منحرف اکسپریا داره! ولی ایفون حاشیه رو به خوبی از هم تفکیک کرده!

    نظرات شما هم برای من کاملا محترمه.
    کاملا موافقم که عدد بازی شرکت ها هیچ سودی برای ما نداره.
    ممنون از گفتن نظرتون.

    1. یک مقاله و مقایسه باعث شد مدام بیام و تبادل نظر کنیم جالب شد :دی
      در مورد QHD مثالی که در بالا زدم باز هم میگم
      من هنوز هم اعتقاد دارم با چنین اندازه صفحه نمایش لازم نیست از QHD استفاده بشه
      اما اینکه QHD رو مزخرف بدونن هرگز قبول ندارم
      کواد اچ دی تنها ایرادی که داره مصرف بالای باتری و باعث میشه به پردازنده فشار بیشتری وارد بشه ! اما اینها رو تونستن با تکنولوژی مهارش کنن
      خب بحث من اینجاست . وقتی صفحه فول اچ دی کافیه و همچنین در صورت استفاده از کواد اچ دی کاری میکنن که مصرف باتری بهینه بشه چرا با فول اچ دی اینکار رو نمیکنن تا عمر باتری مثلا به 3-4 روز نرسه !!!!
      پس این ار شدنیه !
      در مورد رنگها هم نظر خودمو گفتم و در نارنجی نشون دادن اس 6 شکی ندارم برای اینکه بارها بهم ثابت شد و اینکه آیفون رو مثال زدید دلیل نمیشه که نارنجی رنگ واقعی باشه !
      در کل آیفون اس 6 روشنایی بالایی داشتن که در بعضی موارد باعث شده عملکرد ضعیفی داشته باشن
      در ضمن من نگفتم z3+ عملکرد بهتری نسبت به بقیه داشت
      حرف من اینه هر کدوم در قسمتی نسبت به بقیه بهتر بودن و جاهایی رو خراب کردن ب
      موفق باشی

  26. سلام دوستان . من اولین باریه که تو این سایت کامنت میزارم .
    گوشی خودم هم برای سه سال پیش هست و زیاد هم گوشی باز نیستم هر چند که پرچم دارهارو دوست دارم و هر چند سال یک بار گوشی قبلیم رو با یه پرچمدار روز عوض میکنم .
    انصافا و بدون هیچگونه تعصبی صفحه نمایش اس 6 شرکت سامسونگ از بقیه توی این تست ها بهتره . بدون شک . حداقل توی این تصاویر که اینطوریه .
    فکر میکنم با دیدن این تصاویر انتخابم هم برای گوشی جدیدم قطعی شد . انشالله سامسونگ گلکسی اس 6

  27. توی سایت تخصصی نوت بوک چک اس 6 از همه این گوشی ها امتیاز بیشتری گرفته در تمامی موارد به جز روشنایی صفحه !!! حالا خوبه اس6 ادج رو تو مقایسه نیاوردن :))

  28. اقای abolfazl
    کاملا صحیحه! سونی در برابر کمپانی مثل سامسونگ عددی نیست. سامسونگ فقط و فقط با اپل مقایسه میشه!!
    کمپانی هایی مثل سونی باید با هم نوعان خودش یعنی اچ تی سی مقایسه بشه!
    این موضوع واضحه!

  29. ببخشید صفحه اس 6 تو چه حالتی بود
    من رنگای اشباع دوست دارم و صفحه 70 درصد انتخاب منه .
    بهترین تو این زمینه اس 6 هست
    میخوام اس 6 بخرم

    1. خودم اس 6 دارم ولی کل دوستام بم گفتن تو که میخواستی پول خرج کنی چرا اپل s6 نگرفتی ولی خودم از گوشیم راضیم از کل گوشی ها بهتره

دیدگاه‌ خود را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

اسکرول به بالا
TCH